Sağlıklı yaşam için bahaneler sona eriyor! Sağlıklı atıştırmalık markası Fellas, “Bahaneleri Yeniyoruz” çatı iletişiminin kuruyemiş bar ailesini lanse ettiği üçüncü reklam filmiyle, atıştırmalık alışkanlıklarını sağlıkla ve lezzetle dönüştürmeye devam ediyor. Fellas; rafine şeker içermeyen ve yüksek kuruyemiş oranı ile dikkat çeken kuruyemiş barı ailesi ile sağlıklı atıştırmalık sektörüne yeni bir lezzet serisi sunuyor.
Sharpcake imzalı yeni reklam filminde yoğun hayat temposunda abur cuburlarla modunu yükseltenlere sesleniyor ve sağlıklı beslenmenin mümkün olduğunu vurgulayarak, ofiste de “Bahaneleri Yeniyoruz” diyor.
Fellas CMO’su Tunahan Kafa, kampanya hakkında şu değerlendirmeleri yaptı:
“2025’te mental ve bedensel anlamda sağlıklı ve iyi olma halini destekleyen rafine şeker içermeyen, doğal içerikli, yüksek protein ve lifli ürünlerle, beslenme alışkanlıklarının dönüşümünü takip edeceğiz. Ancak hızla dönüşen dünya ve güncel koşullar hem kullanıcılar hem de markalar için yeni bahaneler yaratıyor. Biz Fellas olarak, lezzet, deneyim ve sağlığı bir araya getiren ‘Bahaneleri Yeniyoruz’ iletişim çatımızla, önce kendimizden başlayarak bu bahaneleri aşıyor, sonra da kullanıcılarımızın hedeflerine ulaşma yolculuklarında onlara ilham vererek bahaneleri yenmeleri konusunda cesaretlendiriyoruz. Uzun yıllardır Türkiye’deki ARGE çalışmalarımızın bir ürünü olarak; rafine şeker içermeyen, katkısız, koruyucusuz, glutensiz ve bol kuruyemiş içeriğiyle tüketici lezzet testlerinden tam puan alarak ürettiğimiz kuruyemiş bar ailemiz, sağlıklı atıştırmalık sektörünü dönüştürme ve bahaneleri yeniyoruz yolculuğumuzda önemli bir rol üstlenecek. İnovatif, sağlıklı ve lezzetli ürünlerimizle sağlıklı atıştırmalık sektöründe yalnızca kategoriyi dönüştürmekle kalmayıp, insanların sağlıklı yaşam yolculuklarına da rehberlik etmeye devam edeceğiz.”
Kampanya künyesi:
- Reklamveren: Fellas
- Reklamveren Yetkilileri Kurucu Ortaklar: Mustafa Can Gider, Gamze Kavaz
- Chief Marketing Officer: Tunahan Kafa
- Pazarlama Ekibi: Tuğçe Güdük, Nisa Sönmez, Emre Dursun
- Reklam Ajansı: Sharpcake
- Ajans Kurucu Ortağı: Tayfun Eker
- Ajans Başkan Yardımcısı: Bahar Taştan
- Yönetici Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme
- Yönetici Strateji Direktörü: Pamir Gündüz
- Yönetici İçerik Direktörü: İpek Tığlı
- Yönetici Tasarım Direktörü: Uğur Yontucu, Noyan Küçüközcan
- Tasarım Ekibi: Emre Can Şahin, Sümeyra Altunok, Hızır Kağan Tülüce, Mehmet Baytur, Batuhan Aydın, Güneş Atmaca, Elif Ata
- Kreatif Ekip Lideri: Hikmet Sungur
- Kreatif Ekip: İrem Bayam Nacaklı, Damla Beklin
- Stratejist: Kübra Aksoy
- Marka Direktörü: Buşra Açıkelli
- Marka Yöneticisi: Seyithan Çatı
- Ajans Prodüktörü: Mert Bilen
- Prodüksiyon Ajansı: Boom Film
- Producer: Çağrı Erdoğan, Ece Yağmur Erdoğan
- Line Producer: Serkan Seçkiner
- Yönetmen: Aybek
- 1.AD: Dilara Yağmur Erman
- 2.AD: Fikret Başar Kaya
- Sanat Yönetmeni: Nilsu Akgül
- Stylist: Esra Mehmetoğlu
- Dop: Eren Yıldız
- Işık Şefi: Emre Çölükoğlu
- Best Boy: Mehmet Kök
- Işık Asistanı: Emre Ayer
- Prod. Manager: Kadir Avşar
- Set: Gripin
- Set Amiri: Erdal Ateş
- Editor: Emre Bekler
- Post Prodüksiyon: Roots