Kısa süre önce yenilenen hurriyetemlak.com, yeni reklam filmlerini yayınladı. Hürriyet Emlak yeni reklam kampanyasında işlediği konularda esprili bir dille, tüketicinin içgörülerinden yola çıkıyor.
hurriyetemlak.com’un, ev arayan kullanıcılarının içgörülerinden yola çıkarak hazırladığı reklam kampanyası yayında.
Şimdilik sadece dört filmiyle yayına giren sekiz çalışmalık kampanyada, kişileri yaşadıkları yerleri değiştirmeye iten durumlar ve neden Hürriyet Emlak’ı tercih etmeleri gerektiği esprili bir dille ele alınarak, izleyiciyle duygusal bağ kurmak amaçlanıyor. Her seferinde “Bana bakma, Hürriyet Emlak’a bak!” mesajıyla sonlanan reklam filmlerinde, eğlenceli karakterler ev arayanları Türkiye’nin emlak ilanları özelindeki en büyük adresi olan Hürriyet Emlak’a davet ediyor.
Rabarba Reklam Ajansı’nın yaratıcı süreçlerini yürüttüğü filmlerin yönetmen koltuğunda Mete Özok oturuyor.
KÜNYE:
Reklamveren: Hürriyet Emlak
Reklam Ajansı: Rabarba
Reklamveren Yetkilisi: Yusuf Mert Yılmaz, Melin Öztürk, Nagihan Arat, Emrah Erkan
Yönetici Kreatif Direktör: Pemra Ataç Açıkta
Kreatif Direktör: Murat Yaylagül
Kreatif Grup Lideri: Umut Geldiay
Kreatif Ekip: Burak Gürses, Serdar Direk
Strateji: Oğuz Savaşan
Müşteri İlişkileri: Gökhan Akbay, Mirza Özgün
Prodüksiyon: Gökhan Akbay, Didem Aydın
Yapımevi: Filmpark
Yönetmen: Mete Özok
Mecra: Dijital, TV