BBC “Stay at home” isimli TV ve sosyal medya üzerinden herkesi evlerinde kalmaya teşvik eden dört farklı reklam filmini yayınladı. BBC’de yayınlanan dizilerin ve komedi şovlarının sosyal mesafe temasına uygun görüntüleri kullanılarak oluşturulan kampanya herkesi evde kalmaya davet ediyor.
BBC Creative tarafından BBC için hazırlanan “Stay at home” kampanyası, BBC arşivleri üzerinden seçilen uygun görüntülerle insanları evde kalmaya davet ediyor. Her bir reklam filminde “gerçekten, evde kalın” mesajı Miranda, The Thick of it, The Mighty Boosh ve I’m Alan Partridge gibi BBC yayınlarının klasik bölümleri üzerinden esprili bir dille veriliyor.
BBC Genel Müdürü Tony Hall şunları söyledi: “Sağlık tavsiyesi üzerinden hareket etmek hayat kurtaracaktır. Bu kapsamda yıldızlarımızı kullanmak, mesajı çok geniş bir şekilde yaymanın iyi bir yolu olacak. Sadece küçük bir fark yaratacak olsa bile, buna değecektir. ”