Sebamed, yüz bakım kategorisindeki yeni reklam filmini tüketicileriyle buluşturuyor. Sebamed Wrinkle Filler Kırışık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Krem adına hazırlanan reklam filminde, kadınların hayatı tüm duygularıyla yaşarken duygularını ifade etmekten korkmaması gerektiğini vurguluyor.
Gerçek güzelliğin, duygularını ve anı yaşamak olduğunun altını çizen Sebamed, kadınları duygularını yaşamaya davet ederken, bu duyguların yüzlerinde bırakacakları izlere ilişkin kaygı duymamalarına dikkat çekiyor.
“Hayat Yaşından Fazlası” sloganıyla Sebamed, yaşamın her anında duygularıyla dünyayı yerinden oynatabilecek güçteki kadınların yanında olduğunu dile getirerek destek oluyor. Sebamed Wrinkle Filler Kırışık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Krem’in 4 kat etkili* formülü ile mimiklerini göstermekten ve mimiklerin cildinde bırakacağı izlerden korkmamalarını vurgulayarak markanın gücünü ve güvenilirliğini açık ve net bir şekilde ifade ediyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Perrigo Kişisel Bakım Ürünleri
Ürün: Sebamed Wrinkle Filler Kırışık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Krem
Reklamveren Yetkilisi: Gözde Shavky, Serenat Dereci Selek
Reklam Ajansı: K A R P A T Independent Advertising Agency
Kreatif Chairman: Karpat Polat
Yönetici Direktör: Melda Tarlan
Kreatif Direktör: Derya Banişta
Sanat Yönetmeni: Ayça Serbest
Grup Direktörü: Serkan Sarıkaya
Müşteri Yöneticisi: Nadire Şıpka
Müşteri İlişkileri: Alara Doğru
PR Ajansı: GoodWorks
Prodüksiyon: Kraft Film
Yönetmen: Burak Kolcu
Mecra: Dijital