BluTV, çağımızın ilişki biçimlerini anlatan belgesel projesi “Dijital Flörtleşme” için flörtöz bir dijital kampanya yürütüyor.
Bugüne kadar Pavyon, Ganyan, Hayaller Bizim İki Gözüm gibi belgesel yapımlarına imza atan BluTV, yeni projesi Dijital Flörtleşme’yi takipçileriyle flörtleşerek duyurdu.
İlk bölümün yayın zamanında üyelerine baştan çıkarıcı bildirimler gönderen platform, aynı zamanda Tinder’da eşleştiği kişilerle de mesajlaşarak Dijital Flörtleşme’nin tanıtımını yaptı.
Sosyal medya tarafında flörtün tarihini ve internetin en efsane yürümelerini illüstratif bir dille ve ironik bir yaklaşımla ele alan kampanyanın yaratıcılığını ise PUNCHBBDO üstlendi.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: BLUTV
Reklamveren Temsilcileri: Eminşah Özkalay, Dilan Karadağ, Nihan Özden
Ajans: PUNCH BBDO
CCO: Ali Musa Paça
Kreatif Direktör: Mert Şentürk
Kreatif Ekip Lideri: Sanlı Kayabölen
Kreatif Ekip: Emre Ünaylı, Oktay Metin, Fatmanur Uğraşkan
Motion Designer: Oktay Metin
Digital Director: Dani Kohen
Community Manager: Cem Bozkurt, Oğuzhan Yılmaz
Müşteri İlişkileri: Aylin Acar, Livya Kuyumcuoğlu