Paşabahçe, Borcam markasını yepyeni bir yüzle tüketicileriyle buluşturuyor. Paşabahçe’nin 8 Nisan – 20 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen Borcam kampanyasında sadece anneler değil yeni nesil de hedeflenerek, modern mutfak kültürleri ve yeni yaşam tarzları ön plana çıkarılıyor.
Paşabahçe yeni kampanyasında Borcam’ı daha güncel ve modern, tüketicilerin yeni alışkanlıklarına ve trendlere uyum sağlayan, sadece mevcut ve potansiyel müşterileri değil yeni nesli de kucaklayan, modern mutfak kültürlerini ve yeni yaşam tarzlarını da anlayan, köklü ve güçlü aynı zamanda güncel bir marka olarak konumlandırıyor.
Kampanya, mutfağı ve yemek pişirmeyi seven, yeni sunum ve mutfak trendlerini takip eden, sağlıklı yemek pişirmeyi önemseyen, pratik ve hayatı kolaylaştıran tercihler yapanlara ‘İlham anında Borcam yanında’’ mesajı ile sesleniyor. Tüketicilerine, “Yeni bir lezzet denemek, yemek pişirerek kendinizi ifade etmek istediğinizde Borcam en iyi yardımcınız” diyen Paşabahçe, kampanyayı Borcam’ın hayatı kolaylaştıran ürünleri ve kalitesiyle tamamlıyor.
Borcam’ın yeni yüzünün sevilen ürünleri ile beraber öne çıkan görselleri ve reklam filmi, kampanyanın yaratıcı ajansı Wunderman’ın imzasını taşıyor.
Reklam Künyesi
- Reklamveren: Şişecam
- Reklamveren Marka Ekibi: Arzu Özcan, Güneş Bilge, Damla Özsaraç, İmge Karabudak, Deniz Köprübaşı
- Reklam Ajansı: Wunderman Thompson
- Kreatif Direktör: Emre Süvari
- Yaratıcı Ekip: Eli Mazliyah, Burak Bakioğlu
- Müşteri İlişkileri: Rosita Habib, Melike Gezgin, Gözde Saruhan
- Fotoğraf Prodüksiyon şirketi: P Blok / Fotograf sanatçısı Barış Önder Güler Yönetmen: Doğan Tanyer
- Film Prodüksiyon Şirketi: Filmhakika / Yönetmen: Öncü Doğu Gürsoy
- Oyuncular: Duygu Demirsaydam – Oğuzhan Kandur