Boyner, perakende trendlerindeki değişiklikleri ve müşteri beklentilerini dikkate alarak “İndirim Korumalı Alışveriş” uygulamasını başlattı. Bu uygulama ile müşteriler, satın aldıkları ürünlerin fiyatlarında 30 gün içinde düşüş olması durumunda aradaki farkı geri alabilecekler.
Boyner, müşterilerinin “Aldığım ürünün fiyatı ya düşerse?” endişesini ortadan kaldıran “İndirim Korumalı Alışveriş” uygulamasını yeni reklam filmiyle tanıtıyor. Filmde, meslekleri gereği her şeyi korumaya alışkın olan güvenlik görevlileri, Boyner’in “Aldığınız ürünün fiyatı 30 gün içinde düşerse, aradaki farkı iade ediyoruz” mesajını duyduklarında ilk başta şüpheyle yaklaşıyor. Yılların deneyimine rağmen böyle bir koruma sistemiyle karşılaşmamış olan korumalar, sistemin nasıl işlediğini öğrendiklerinde ise şaşkınlıklarını gizleyemiyor.
Boyner, değişen perakende trendlerini ve müşteri beklentilerini göz önünde bulundurarak hayata geçirdiği “İndirim Korumalı Alışveriş” ile müşterilerini fiyat değişimlerine karşı koruma altına alıyor. Bu uygulama sayesinde, Boyner mağazaları, boyner.com.tr ve Boyner Now’dan yapılan alışverişlerde, ürünün fiyatı 30 gün içinde düşerse aradaki fark müşteriye iade ediliyor.
İndirim Korumalı Alışveriş uygulaması ilk olarak 18 Ekim- 30 Kasım 2024 tarihleri arasında pilot olarak hayata geçirildi. Bu süreçte yaklaşık 400 bin kişi, Boyner’in sunduğu bu fırsattan faydalandı ve bu müşterilerin Hopi hesabına 247 milyon hediye paracık yüklendi. Bir müşteri ortalamada 620 TL geri alırken, geri aldığı bu tutarı Boyner mağazaları ve boyner.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerinde kullanabildi.
Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan: “Perakendeciler aynı zamanda mutluluk yaratma ustasıdır”

Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su
Nurçin Koçoğlu
Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı
“İndirim Korumalı Alışveriş” ile ilgili bilgi veren Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan, şöyle belirtti:
“Perakendeciler aynı zamanda mutluluk yaratma ustasıdır. Yalnızca sevilen bir marka olmakla yetinmiyor, müşterilerimizin her zaman güvendiği ve inandığı marka olmak için çalışıyoruz. Değişen perakende trendlerini ve müşteri içgörüsünü dikkate alarak aksiyonlar alıyoruz. ‘İndirim Korumalı Alışveriş’ uygulamasını da müşterilerimizle empati kurarak, onların kaygılarını ve ihtiyaçlarını anlamaya çalışarak geliştirdik.”
2025 yılında öne çıkan müşteri beklentileriyle ilgili bilgi veren Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nurçin Koçoğlu ise, “2025, markalar için güvenin en değerli sermaye haline geldiği bir yıl olacak. Artık tüketiciler yalnızca satın aldıkları ürün veya hizmeti değil, markaların şeffaflığını, samimiyetini ve topluma kattığı değeri de önemsiyor. Güven, müşteri sadakatinin temelini oluştururken, markaların rekabet avantajını belirleyen en kritik unsur haline geliyor. 2025, veri odaklı pazarlama, yapay zeka ve kişiselleştirilmiş deneyimlerle güveni yeniden tanımlayan ve müşterileriyle kalıcı bağlar kuran markaların yılı olacak” dedi.
Müşteri memnuniyeti ön planda
Boyner, yıl boyunca devam edecek olan bu uygulama ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ve alışveriş deneyimine değer katmayı hedefliyor. Reklam filmi, yaratıcı kurgusu, etkileyici görüntüleri ve başarılı oyunculuk performanslarıyla bu yeniliği izleyicilere eğlenceli bir dille aktarıyor.
Kampanya künyesi:
Reklam veren: Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş.
Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı: Nurçin Koçoğlu
Pazarlama ve Marka İletişimi Direktörü: Ebru Eğilmez
Marka Yönetimi ve İletişim Birim Yöneticisi: Selin Uruç
Marka Yönetimi ve İletişim Yöneticisi: Ayberk Toprak
Ajans: BLAB
Yönetmen: Gürcan Güreşçi
Prodüksiyon: Riders
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: DingDong!