Birleşik Krallık merkezli telekomünikasyon şirketi BT’nin yeni kampanyası İngiliz kasabasındaki genç bir kıza odaklanarak teknolojinin ülkedeki gelişiminin vardığı noktayı konu alıyor.
Reklam filmi bir kız çocuğunun gece Londra’da dışarı çıkması ve Charles Dickens’ın “İki Şehrin Hikayesi” romanından “Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku… Aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu” alıntısını yapmasıyla başlıyor. İnsanların engelleri aşmalarına ve potansiyellerini anlamalarına yardımcı olmayı hedefleyen kampanya kızın sınıfına girip BT’nin Barefoot programına ulaşmasıyla son buluyor.