Domestos, yeni reklam filminde ters kullanılabilir şişesiyle ulaşılması en zor yerlerde mikropları öldüren Domestos Köpük Gücü Köpük Çamaşır Suyu’nu tanıtıyor. Marka, Türkiye’de ilk ve tek ters kullanılabilir şişeye sahip köpük çamaşır suyu ile temizliğin kurallarını alt üst etmeye hazırlanıyor.
Hijyen konusundaki iddiasını bir adım öteye taşıyan Domestos yeni reklam filminde Türkiye’de ilk ve tek olan ters kullanılabilir şişesi ve yoğun köpüğüyle mikropların yüzde 99.9’unu öldürdüğüne dikkat çekiyor. Yüzeylere tutunan yoğun köpüğüyle Domestos Köpük Gücü, tuvalet kanalı ve lavabo altı gibi ulaşılması en zor yerlerde nokta atışı temizlik sağlıyor.
TV’de ve dijital mecralarda yayına giren reklam filmi, MullenLowe UK imzasını taşıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Domestos, Unilever Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Kerem Dıramca, İpek Aslanel, Melike Güler
Yaratıcı Yönetmen: Eduardo Salles
Sanat Yönetmeni: Miguel Monteiro
Müşteri İlişkileri Grubu: Ross Marshall, Charlotte Russell-Parsons, Ottilie Shpaizer
Ajans Prodüktörleri: Carys Badrick
Yapım Şirketi: DARLING @ RSA FILMS LTD
Yönetmen: James Lawes
Reklam Ajansı: Mullenlowe UK
PR Ajansı: Sobraz İletişim