Burger King, Uber Eats teslimatının ülke çapında yaygınlaşmasını teşvik etmek için bir tanıtım filmi hazırladı.
Reklam kampanyasında değişen tüketici tercihlerine göre şekil alan teslimat hizmeti fast food restoranları için giderek daha önemli bir noktaya dönüşüyor. Ulusal Restoran Birliği (National Restaurant Association) tarafından yapılan bir ankete göre, 21 ila 38 yaş arasındaki kişilerin yarısından fazlası (yüzde 56) restoranın mobil uygulamasını veya web sitesini kullanarak sipariş verdiği öne çıkıyor. Burger King’in gerçek kapı zili kameralarından gelen görüntülerini içeren 30 saniyelik reklam filmi, mobil bağlantılı kapı zillerinin artan popülaritesinden ilham alınarak toplanan görüntülerle MullenLowe tarafından hazırlandı.
So i got a @BurgerKing gift card left at my door. The note told me to check my Ring camera… pic.twitter.com/5WG2XCQ8iN
— Justin Taylor (@TheSmarmyBum) October 11, 2019
https://twitter.com/mrioc/status/1182782618137313280