Hizmet sektörünün bu dönemde büyük fedakârlık göstererek sahada çalışan kuryelerine Burger King® ve NESCAFÉ’den kıymetli bir jest geldi. 1 Ocak’ta ülke çapında çalışan tüm kuryelere Burger King®’de yılın ilk yorgunluk kahvesi ikram edildi.
Tüm Türkiye COVID-19 salgını sebebiyle yılbaşını evde karşılamaya hazırlanırken Burger King®, ev dışı tüketim sektörünün lider firmalarından Nestlé Professional ile iş birliğinde yeni bir adım attı. Burger King® ve NESCAFÉ, pandemi boyunca #evdekal’anların tüm ihtiyaçlarını gidermek için dar yollarda, çıkmaz sokaklarda, bitmek bilmeyen merdivenlerde, maske ile gece gündüz demeden, canla başla çalışan fedakâr kuryelere yorgunluk kahvesi ısmarladı.
Dünyanın önde gelen kahve markalarından NESCAFÉ’yi misafirleri ile buluşturan Burger King®, 1 Ocak’ta da ülke çapında çalışan tüm kuryelere gün boyunca NESCAFÉ çeşitlerini sundu. Tüm kuryeler yılın ilk günü, diledikleri Burger King® restoranından, NESCAFÉ kahve çeşitlerine ücretsiz ulaştı.
Burger King®, VMLY&R tarafından geliştirilip hazırlanan reklam filmi ile tüm kuryelere yıl boyunca gösterdikleri emek için teşekkür etti.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: TAB Gıda / Burger King®
Marka Temsilcileri
Burger King®: Sinan Ünal, Caner Alpaslan, İrem Güler Özkışlalı, Aslı Kaynaroğlu, Serap Şahinoğlu, Mine Alara Akgün, Begüm Bozkurt, Başak Vardar, Nazlıcan Ersoy
Nestlé Professional: Özlem Kayış Erdönmez, Ali İhsan Özdemir, Nil Erçel, Elif Deniz Sunal, Begüm Farımaz
Reklam Ajansı: VMLY&R
Yönetici Yaratıcı Direktör: Arkın Kahyaoğlu
Yaratıcı Direktör: Emir Yüksel
Yaratıcı Grup Direktörü: Mustafa Özmal, Halil Tuna
Yaratıcı Ekip: Onur Karadağ, Ali Garan
Müşteri İlişkileri: Meltem Şuekinci, Emre Çırganiş
Stratejik Planlama: Burak Kaçi
Ajans Prodüktörü: Baran Saraç