Çetmen Mobilya, “Göster Zevkini” sloganıyla tüketicileri mobilya seçerken kendilerini ifade etmeye ve iç seslerine kulak vermeye çağırıyor.
Evleri şık ve konforlu hale getiren mobilyaların aynı zamanda kişilerin iç dünyalarını yansıtan birer ayna olduğuna dikkat çeken Çetmen, yeni reklam yüzü Çağla Şıkel ile birlikte tüketicilerin kendilerini mobilya tercihleriyle ifade edebilecekleri yeni bir dönem başlatıyor.
Yeni evlenecek çiftlerin ilk tercihlerinden olan marka, lansman öncesi yaptığı araştırmayla mobilyanın yalnızca sıfırdan ev kurmak için satın alınmadığını da gözler önüne seriyor. Araştırmaya göre Türkiye’nin yüzde sekseni kısa süre içinde evindeki mobilyaları yenilemek istiyor. Bunun sebebi ise basit. Yeni moda akımlarının, televizyon ve internet reklamlarının etkisiyle yenilik arayışına giren tüketiciler, kısa bir zaman sonra satın aldıkları mobilyaların kendilerini yeterince ifade etmediğini fark ediyor. Bunun sonucunda da yeni arayışlara giriyorlar.
Kampanya Künyesi:
Reklam: Göster Zevkini
Reklamveren: Çetmen
Reklam Ajansı: Rabarba
Reklamveren Yetkilisi: Merve Çetmen, Erhan Güngör, Ayşe Duygu Atasoy, Emre Albayrak
Yönetici Kreatif Direktör: Pemra Ataç Açıktan
Kreatif Direktör: Murat Yaylagül
Kreatif Ekip: Umut Geldiay, Ali Harun Sevinç, Ebru Karaman, Gökhan Buluk, Gözde Yıldırım, Onur Evin, Burak Gürses, Kerem Aydın
Strateji: Oğuz Savaşan
Müşteri İlişkileri: Sibel Sezgin, Nagihan Ahlatcı
Prodüksiyon: İpek Arabacıoğlu, Didem Aydın
Medya Planlama/Satınalma: Cereyan Medya
Yapımevi: Shortcut
Yönetmen: Müfit Samık
Yapımcı: Esra Seyrekbasan, Özgün Doğan Yalçın
Müzik: Jingle Jackson
Mecra: TV, İnternet, Radyo