Özel tarifindeki kalsiyum ve D vitamini ile çocukların büyümesine ve gelişimine yirmi yıldır katkıda bulunan Danino Küpler, içeriğindeki C vitamini ve çinko ilavesi ile bağışıklık sistemini destekleyen yeni formülünü, Salvo imzalı bir reklam filmi ile tanıttı. Dijital dünyayı etkin kullanan yeni nesil annelerin dünyasından bir kesit sunan filmde, influencer Yonca Kunaçav, çocukları Lila ve Yaman ile kamera karşısına geçti. Danino ayrıca, yenilenen tarifi için özel olarak hazırladığı Instagram filtresi ile çocukları ve ebeveynleri eğlenceli bir soru-cevap oyununa davet ediyor.
Influencer Yonca Kunaçav’ın çocukları Lila ve Yaman ile kamera karşısına geçtiği reklamda, çocuklar Danino Küpler’i keyifle tüketirken ekranda beliren Instagram filtresi de onlara eğlence katıyor. Filmde ayrıca, Danino Küpler’in çocukların çok sevdiği ve yakından bildiği, çilekli, bisküvili, orman meyveli ve muzlu çeşitlerinin lezzetinin aynı şekilde korunduğuna da dikkat çekiliyor.
Yeni Danino Küpler’e özel oyunlu Instagram filtresi
Danino tarafından hazırlanan Instagram filtresi reklamla da sınırlı kalmıyor. Danino Türkiye’nin Instagram sayfasından ulaşılabilen filtre, çocukları ve ebeveynleri birlikte katılabilecekleri eğlenceli bir soru-cevap oyununa davet ediyor. Üstelik annelerin Instagram’da kullanabilecekleri Dino pozlarından oluşan sticker seti de bu eğlenceyi tamamlıyor.
KÜNYE
Reklamveren: Danone
Reklamveren Yetkilisi: Didem Geren, Hazal Sayar, Özge Ünver, Eray Akyol
Reklam Ajansı: SALVO
CCO: Okan Saykun
Kreatif Grup Lideri: Reha Murat Kocabaşoğlu
Kreatif Ekip: Gürkan Akkuş, Ahmetcan Akman
Müşteri İlişkiler Ekibi: Gizem Topal, Cem Taşkıran
Yönetmen: Murat Joker
Prodüksiyon: Asl Productions
Seslendirme: Çiçek Dilligil