Decathlon Türkiye, çöp ve atıklarla dolu doğa görüntüleri üzerinden hazırlanmış “Çöpten Katalog” ile atık problemine dikkat çekiyor.
Geçtiğimiz senelerde World Clean Up Day (Dünya Temizlik Günü) için 15 şehirde çöp toplama etkinlikleri gerçekleştiren Decathlon Türkiye, bu sene yapay zeka teknolojisi kullanarak gelecekte spor yapacağımız alanları görselleştirdi.
Midjourney yapay zeka teknolojisi, atık problemi konusunda önlem almazsak nasıl bir doğada spor yapmak zorunda olacağımızı çarpıcı bir şekilde gözler önüne serdi.
Decathlon Türkiye, yapay zeka ile yakın gelecekte etkileyici manzaralarda değil, atık ve çöplerle dolu çevrede spor yapmak zorunda kalacağımızı “Doğa Olmadan Spor Olmaz” mesajıyla görselleştirdi.
Yapay zekanın, yakın gelecekte etkileyici manzaralarda değil, atık ve çöplerle dolu çevrede spor yapmak zorunda kalacağımızı bizlere göstermesine sessiz kalmayan Decathlon Türkiye, sürdürülebilirlik ve doğayı korumak konusunda “Doğa Olmadan Spor Olmaz” mesajı ile tüketicileri bilinçlenmeye davet etti.
Bu seneki Decathlon ekibinin de içerisinde yer aldığı kampanya filmi ile Decathlon Türkiye doğa için, gezegen için, spor için sürdürülebilirlik konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor. Filmde “Çevrene dikkatli bakıyor musun?” sorusuyla her zaman geçtiğimiz cadde ve sokaklarda aslında düşündüğümüzden çok daha fazla kirlilik olduğunu görmemizi sağlıyor. Decathlon ekibini de film içerisinde şehirde, ormanda ve deniz kıyısında plogging yaparken görüyoruz. “Koştuğun yoldaki çöpleri topla” felsefesiyle ortaya çıkan plogging sporu, Decathlon’un “hareket geç” çağrısının bir parçası olarak konumlanıyor.
Künye:
- Reklamveren: Decathlon Türkiye
- Reklamveren Temsilcileri: Öykü Pamuk, Özge Akgün, Esra Gündoğdu, Emre Kırmızıtaş, Berk Irkörücü, Ezgi Yetiş
- Kreatif Ajans: The Planner Co.
- Ajans Başkanı: Çağla Çakır
- Yönetmen & Kreatif Direktör: Ada Gönden
- Kreatif Strateji: İlayda Şahin
- Konsept Direktör: Büşra Coşkun
- Kreatif Ekip: Ada Gönden, İlayda Şahin, Büşra Coşkun, Elif Öztürk, Uğurcan Akın, Caner Gözübüyük
- Metin Yazarı: Elif Öztürk
- Yeni Medya Direktörü: Alican Burak Düzen
- Operasyon Direktörü: Melis Tunakan
- Operasyon Ekibi: Tugay Burgucu, Tuğberk Özen
- Görüntü Yönetmeni: Ogün Sayın, Emre Erez
- Post Prodüksiyon: Time Flow Creative