Evde çalışırken veya sevdiklerimizle vakit geçirirken, direksiyon başındayken veya spor yaparken, her an kulağımızda en sevdiğimiz sanatçıların sesi var. Birbirimizden ne kadar farklı olursak olalım, hayatımızın her anında bize her zaman müzik eşlik ettiği sürece, aslında yüzlerce ortak noktamız olduğunu görmek hiç de zor değil. Spotify’ın tam da buradan yola çıkarak müziğin insanları birleştirdiği gerçeğinin altını çizdiği kampanyası, bu hafta itibarıyla yayına girdi. Spotify’ın yeni kampanyası, “Dinlemek Bizi Birleştirir” temasıyla TV ve tüm dijital kanallarda yayınlanan iki reklam filminden oluşuyor.
Kampanyanın ilk reklam filminde kalabalıkları bir araya getiren isim Melek Mosso olurken, benzersiz tarzıyla sevilen eserleri yeniden yorumlayan Eda Baba’nın yer aldığı ikinci filmde Eda Baba’ya sosyal medyada paylaştığı eğlenceli kısa videoları ve skeçleriyle bilinen Überküloz lakaplı Berk Keklik eşlik ediyor. Her iki reklam filminde de farklı anlarda olsa da dinledikleri müzik sayesinde tek noktada buluşan sayısız müzikseverin bir araya geldiği görülüyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Spotify
Reklamveren Yetkilileri: Ester Gazzano, Mehmet Yıldırım
Reklam Ajansı: Muhabbet
Yönetici Kreatif Direktörler: Kenan Ünsal, Emrah Karpuzcu
Kreatif Direktör: Ersin Pekin
Kreatif Ekip: Oğuzhan Polat, Mustafa Alcan, Ebru Herkeser, Büşra Nur Akarsu, İrem Yıldız
Müşteri İlişkileri Ekibi: Sera Duru Öztürk, Rayka Eskinazi, Ceren Gündoğdu
Ajans Prodüktörü: Algın Aydın
Stratejist: Serra Demir
Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz Film
Yönetmen: Ali Can Zeren
Görüntü Yönetmeni: Olcay OğuzProdüktörler: Elif Özdemir, Tayfur Sonkaya