Türkiye’nin bir numaralı doğal bal markası Balparmak*, doğallığa vurgu yaptığı reklam kampanyasının ikinci filmini yayınladı.
Kız arkadaşına çıkma teklifi etmeden önce, evde yaptığı provada doğal olmayan tavırlar sergileyen bir ortaokul çocuğunun “doğal ol” uyarısıyla birlikte başına gelen eğlenceli dönüşümün anlatıldığı reklam filminde; balın çocukların enerji kaynağı olduğuna da vurgu yapılıyor.
TV ve dijital mecralarda yayınlanan reklam filmi Karbonat imzası taşırken, yönetmen koltuğunda Yücel Yolcu oturuyor.
Kampanya künyesi
- Reklamveren: Balparmak
- Reklamveren Yetkilileri: Ahmet Yağlıcıoğlu, Melis Altıparmak, Şevval Sakaoğlu, Mert Güvençli
- Reklam Ajansı: Karbonat
- Executive Business Director: Emre Abay
- Kreatif Direktör: Oğuzhan Atliman
- Kreatif Ekip Liderleri: İrem Ataman Yiğit, Kerem Mutlu
- Kreatif Ekip: Muratcan Bayraktar, Yalçın Gülkaynak, Ali Özgen
- Müşteri İlişkileri Direktörü: Mine Bostan Kuzman
- Müşteri İlişkileri: Belma Dönmez, Gizem GülcüYönetmen: Yücel Yolcu
- Prodüksiyon: Hacıyatmaz Film
- Post Prodüksiyon: Hacıyatmaz Film
- Müzik: Jingle House
*Türkiye pazarı toplam bal kategorisi 2023 Nielsen Raporuna göre Ciro (TL) bazında