Balparmak, 1980 yılından bu yana doğallık testlerinden geçirerek tüketicilerine sunduğu “doğal” ürünleriyle yeni reklam kampanyasında doğallığa vurgu yapıyor.
Kız isteme merasimi öncesinde söyleyeceği sözleri doğal olmayan bir şekilde ezberlemeye çalışan bir babanın, eşi tarafından “doğal ol” şeklinde uyarılmasıyla birlikte başına gelen eğlenceli dönüşümün anlatıldığı filmde; balların kovandan sofraya uzanan “doğal” yolculuğuna vurgu yapılıyor.
TV ve dijital mecralarda yayınlanan reklam filmi Karbonat imzası taşırken; filmin yönetmen koltuğunda Yücel Yolcu oturuyor.
Kampanya Künyesi
- Reklamveren: Balparmak
- Reklamveren Yetkilileri: Ahmet Yağlıcıoğlu, Ece Keskin Rezaiazar, Şevval Sakaoğlu, Mert Güvençli
- Reklam Ajansı: Karbonat
- Kreatif Direktör: Oğuzhan Atliman
- Executive Business Director: Emre Abay
- Kreatif Ekip Liderleri: İrem Ataman Yiğit, Kerem Mutlu
- Kreatif Ekip: Muratcan Bayraktar, Yalçın Gülkaynak, Ali Özgen
- Müşteri İlişkileri Direktörü: Mine Bostan Kuzman
- Müşteri İlişkileri: Belma Dönmez, Gizem Gülcü
- Yönetmen: Yücel Yolcu
- Prodüksiyon: Hacıyatmaz Film
- Post Prodüksiyon: Hacıyatmaz Film
- Müzik: Jingle House