CarrefourSA; yerel üretime, üreticiye, istihdama ve sürdürülebilirliğe verdiği destekleri anlatan “Doğrusu memlekete faydalı olmak” reklam filmiyle yayında.
CarrefourSA, gıdanın ve yaşamın geleceği için hayata geçirdiği çalışmalarını ve desteklerini 30. yılına özel reklam filmleriyle izleyicilerle buluşturuyor.
“Doğrusu memlekete faydalı olmak” başlığıyla yayınlanan ve 3 seriden oluşan reklam filmlerinde CarrefourSA; yerel üretici, kooperatifler, yerel ürün, istihdam ve sürdürülebilirliğe verdiği destekleri çocukların gözünden anlatıyor. Serinin ilk reklam filminde Türkiye’nin dört bir yanındaki kooperatifler ile yerli üreticiye verdiği desteği anlatan CarrefourSA, ikinci reklam filminde balıkçılık üzerinden üretimin sürdürülebilirliğinin önemine vurgu yapıyor. Serinin son filminde ise kırmızı etten Ezine peynirine, raflarına taşıdığı binlerce yerel ürün ile istihdama olan katkısına ve yerli üretimin önemine dikkat çeken CarrefourSA, gelecek 30 yılına hazırlanırken “Doğrusu memlekete faydalı olmak” diyor.
Cumhuriyetin 100. yılında 30. yaşını kutlayan CarrefourSA’nın TBWA\Istanbul imzası taşıyan reklam filmlerinin yönetmenliğini ise Metehan Şereflioğlu üstleniyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: CarrefourSA
Reklamveren Yetkilileri: Burçin Çelik, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör
Yaratıcı Grup Başkanı: Orkun Süslü
Yaratıcı Ekip: Nazif Sezer, Tuvana Artun
Genel Müdür: Tuğyan Çelik
Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Onur Aydın, Yunuscan Hisimcil
Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
Prodüksiyon Ekibi: Leyla Özgecan Gezer, Mert Adabaş
Prodüksiyon Şirketi: Public Film
Post Prodüksiyon Şirketi: İmaj
Yönetmen: Metehan Şereflioğlu