11 yıldır ilkokul ve ortaokullarda sürdürülebilir tuvalet hijyeninin sağlanması ve çocukların temiz ve sağlıklı tuvaletlere ulaşabilmesi için çalışan Domestos, konunun çocuklar açısından önemine dikkat çektiği bir sosyal deney filmi yayınladı. “Okul tuvaletleri yeterince temiz olmadığında bazı çocuklar ne yapar?” sorusuna cevap aranan sosyal deney çalışmasında, yetişkinler çocukların yerine geçerek tuvalete gidemedikleri bir eğitim günü yaşadılar.
Okullarda tuvalet hijyenine katkı sağlamak için çalışmalar yürüten Türkiye’nin güvenilir temizlik markası Domestos, bu kez de konuyla ilgili farkındalık yaratmak için bir sosyal deney filmine imza attı. Sevilen ünlülerin tuvalete gidemedikleri bir eğitim günü geçirdikleri filmde, çocukların deneyimlerine ışık tutularak okullarda sürdürülebilir tuvalet hijyeninin önemine dikkat çekildi.
Özge Özder, Gizem Hatipoğlu, Caner Yıldırım, Nisan Hakan Özkan, İnci Akbay ve Melek İçmeli’nin katılımcı olarak yer aldığı sosyal deney çalışmasında, ünlü isimler çocukların yerine geçtiler. Okul tuvaletleri temiz olmadığında bazı çocukların yaptığı gibi tuvalete gitmeden bir eğitim günü geçiren ünlüler, yaşadıkları deneyimi film aracılığıyla aktardılar.
“Okul tuvaletleri yeterince temiz olmadığında bazı çocuklar ne yapar?” sorusundan hareketle ilköğretim çağındaki çocukların sağlık, sosyalleşme ve akademik başarıları açısından temiz tuvaletlere ulaşabilmelerinin önemini vurgulayan film 14 Aralık itibarıyla dijital mecralarda yayına girdi.
Türkiye’nin en büyük QR koduyla okullara ücretsiz Domestos gönderme çağrısı
Sosyal deney filmiyle okul tuvaletlerinde sürdürülebilir hijyenin önemine dair farkındalık yaratan Domestos, herkesi Okul Hijyen Programı’nın bir parçası olmaya davet ediyor. Filmle yaratılan farkındalığı kamuoyu desteğine dönüştürmeyi hedefleyen marka, İstanbul’un popüler alışveriş merkezlerinden Buyaka ve Galataport İstanbul’da kurulan dev QR kodunu okutanlara seçtikleri okullara ücretsiz olarak Domestos gönderme fırsatı sunuyor. Türkiye’nin en büyük QR kodu, İstanbul Buyaka AVM’de 17-18 Aralık’ta, Galataport İstanbul’da ise 24-25 Aralık’ta görülebilecek.
Seçtikleri okullara ücretsiz olarak Domestos göndererek Okul Hijyen Programı’na destek vermek isteyenler, aynı zamanda proje web sitesinden de ziyaret edebilir.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Domestos, Unilever Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Kerem Dıramca, İpek Aslanel, Ezgi Saygın
Proje Ajansları: Mullenlowe İstanbul, Sobraz İletişim
Yaratıcı Yönetmen: Osman Nadir Aydın
Metin Yazarı: Bengü Turna, Tuğçe Atay
Sanat Yönetmeni: Zeynep Yıldız
Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı
Strateji Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik, Soydan Canbaz, Tuğçe Atay
Müşteri İlişkileri Grubu: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Merve Günay Goldenberg, Okan Gürşimşir, SiminsuSevgikuranlar, Özge Öztürk, Gizem Başaran
Yapım Şirketi: Sugarrush
Prodüktör: Yonca Alpaslan
Yönetmen: Vural Uzundağ
Görüntü Yönetmeni: Murat Tuncel
Medya Planlama: PHD, Boomads
Pr Ajansı: Sobraz İletişim
Proje Ajansı: Zon