Kültür, sanat ve eğlence dünyası D&R, çocukların ilk hecelerinin ba-ba olmasından yola çıkarak Babalar Günü’ne özel iki reklam filmi hazırladı. Televizyon için hazırlanan ve “İlk Hecem, Hep Gücüm Oldun” mesajıyla yayınlanan filmde, çocukların babalarına olan sevgisi ele alınıyor. Dijital mecralar için hazırlanan reklam filmi ise, D&R’ın Babalar Günü’ne özel Instagram yarışmasını konu ediniyor.
D&R, Babalar Günü’nü iki yeni reklam filmiyle karşılıyor. Çocukların ilk hecelerinin ba-ba olmasından yola çıkılarak hazırlanan reklam filmlerinin ilkinde, yeni ufuklara yönlendiren, yol gösteren, vizyon kazandıran, güven veren babalar ve onlara “İyi ki varsın babacığım” diyen çocukları vurgulanıyor. D&R ürünlerinin ve birlikte keyifli vakit geçiren babalar ile çocuklarının yer aldığı film, “Babana sevginin gücünü gösteren birbirinden özel hediyeler D&R’da! D&R, senin dünyan!” dış sesiyle sona eriyor.
Reklamveren: D&R
Reklamveren Yetkilileri: Esra YÜKSEL DEMİR, Özgül KOCATEPE, Hüseyin ERGE
Yaratıcı Yönetmen: Murvet ÇELEN-Hülya İLHAN
Yaratıcı Ekip: Tunc BALABAN-Yaprak GÜNAL ÇALIK
Müşteri İlişkileri: Yasemin YETKİN
Medya Planlama: Şeyda CEREN BUTT
Dijital Ekip: Eren TOPALOĞLU
Ajans Prodüktörü: Yasemin YETKİN
Prodüksiyon Şirketi: Turkuvaz Prodüksiyon
Yönetmen: Başak DAĞLI ERCAN
Post Prodüksiyon: Turkuvaz Prodüksiyon