Eczacıbaşı Topluluğu, kurucu sponsoru olduğu İKSV’nin 2022’deki tüm etkinliklerinde öğrenci biletlerinin 10 TL’den satılacağını, yeni bir reklam filmiyle duyurdu. Bir kütüphanede geçen reklam filminde gençler; festival, konser, tiyatro gibi etkinliklere ucuz bilet alarak gitmek istediklerini konuştuktan kısa süre sonra “dinlendiklerini” fark ediyor ve önlerindeki dergide Genç Bilet reklamını görüyor.
Türkiye’de kültür-sanat alanının en önemli destekçilerinden Eczacıbaşı Topluluğu, gençlerin hayata katılımını ve sanatla buluşmasını desteklemek amacıyla İKSV’nin tüm etkinliklerinde geçerli olacak öğrenci biletlerini Eczacıbaşı Genç Bilet olarak 10 TL’den satışa sunacak. Kampanyanın reklam filminde bir genç, arkadaşlarına heyecanla birilerinin kendisini dinlediğini söyler. Arkadaşları meraklanınca genç, önceden aralarında konuştukları ucuza festival bileti konusunu gündeme getirir ve karşısına anında reklamının çıktığından bahseder. Daha sonra bu reklamı arkadaşlarına uzatır. Tüm film boyunca biz, gençlerin telefonda veya tablette çıkan bir reklamdan bahsettiğini düşünürken karşımıza bir tam sayfa dergi ilanı çıkar. Dergide, Eczacıbaşı desteğiyle İKSV’deki etkinliklerde öğrenci biletinin 10 TL olduğu bilgisi verilirken dış ses, “gençleri tabi ki dinliyoruz” mesajını verir.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Eczacıbaşı Topluluğu
Reklamveren Ekibi: İlkay Akalın, Burçin Tortop, Gözde Koca Aktaş
Reklam Ajansı: Rafineri
VP Creative: Ayşe Bali
Executive Kreatif Direktör: Kerim Gürsel
Kreatif Direktör: Tolga Suna
Head of Art: Uğur Matban
Yaratıcı Ekip: Ege Samur, Halil Tufan, Gökçe Noyan
Marka Ekibi: Bartu Suvancı
Stratejik Planlama: Can Çalışkan, İpek Kardeşler, Ezgi Cumur
Prodüksiyon Ekibi: Şafak Serter, İpek Savaş, Aysu Kılıç
Prodüksiyon: Public
Yönetmen: Eli Kasavi
Post Prodüksiyon: ABT İstanbul
Medya Temsilcileri: Ayşen Akalın, Burcu Vural, Ezgi Ergene, Zeynep Güner
Medya Ajansı: Carat, Ingage, Mindshare