Reklamveren: Mektebim Koleji
Reklam Veren Yetkilisi: Didem Karataş
Reklam Ajansı: Gode İstanbul
Yaratıcı Yönetmen: Evren Aşık
Sanat Yönetmeni: Evren Kuzman
Reklam Yazarı: Evren Aşık
Müşteri İlişkileri: Çim Güleryüz, Sinem Göçer, Berkant Aşar, İlayda Taşyar
Türkiye çapındaki 27 kampüsüyle eğitim dünyasının yeni yıldızı Mektebim Koleji, iletişimdeki yeni ortağı Gode İstanbul tarafından hazırlanan yeni relansman kampanyasıyla basın ve outdoor’da yoğun bir biçimde yer almaya başladı. Kampanyada Mektebim Koleji’nde okuyan öğrencilerin gerçek velileri objektif karşısına geçti ve çocuklarının eğitimine dair hayalleri ve beklentileri ana söylemleri oluşturdu.
“Ezberlemesin, sorgulayarak ve tartışarak öğrensin”, “En az bir, hatta iki yabancı dil konuşabilsin”, “Fikrini cesurca ifade edebilsin” gibi en öne çıkan veli dilekleri, kampanyaya yön veren temel içgörüler oldu.
Mektebim Koleji kampanyası geniş zamana yayılan, söylem çeşitliliğine sahip, uzun soluklu bir kampanya olma özelliği de taşıyor.