MediaMarkt’ın ajansı Anormal Medya İşleri, marka için Spotify, teknoloji blogları, mizah ve eğlence hesaplarını kullanarak “Eğlenceye ve Mizaha Kısa Bir Ara!” söylemiyle etkili bir kampanyaya imza attı. Ajans, MediaMarkt için hazırladığı çalışmada tüm takipçileri paylaşımlara 24 saat ara vererek annelerine daha fazla vakit ayırmaya çağırdı.
“Eğlenceye ve Mizaha Kısa Bir Ara!” kampanyasının süreci MediaMarkt’ın ajansı Anormal Medya İşleri’ne verdiği brief’te sosyal medya kullanımının gündelik hayatı domine etmesiyle insanların sevdiklerine daha az ilgi ve alaka gösterdiğini ve Anneler Günü kapsamında bu önemli soruna dikkat çekilmesini istemesiyle başlar. Anormal Medya İşleri de annelere gündelik hayatta ne kadar az zaman ayrıldığına dikkat çekmek için kolları sıvar.
“Sevdiklerinize daha fazla, sosyal medyaya daha az zaman” mottosuyla yola çıkan ajans, iş birliği yaptığı Spotify, teknoloji blogları, mizah ve eğlence hesaplarında paylaşımlara 24 saat ara verilmesini sağlayarak takipçilere, sosyal medyada vakit geçirmek yerine sevdiklerine, özellikle de annelerine vakit ayırmaları gerektiği mesajını etkili bir söylemle verdi.
KÜNYE:
- Reklamveren: MediaMarkt Türkiye
- Reklam Ajansı: Anormal Medya İşleri