“Bilimsel olarak 21 Aralık En Uzun Gece olabilir ancak bizce herkesin hayatında kendisine uzuuuuuuuuuun upuzun gelen bir gecesi vardır” diyen Mahmood Coffee, daha önceki senelerde yakaladığı 21 Aralık kampanya başarılarında olduğu gibi bu sene de başta Twitter olmak üzere Instagram, Facebook ve TikTok’ta hayata geçirdiği real time kampanya ile dikkat çekti.
Katılımcıların kendi hayatlarında deneyimledikleri onlara göre en uzun gecelerini #21AralıkEnUzunGeceDeğildir etiketi ile paylaştıkları organik olarak 1 milyon görüntülenme alan kampanyada, kimi gözleri yaşartacak kadar duygusal kimi ise kahkahayla gülecek kadar komik birbirinden farklı ve yaratıcı yorumlar geldi.
30’u aşkın Twitter fenomenin de esprili yanıtlarla katılım sağlaması ile toplam görüntülenme 2 milyonu, etkileşim ise 25.000’i aştı.Kampanyada, takipçileri ile bütün gece başta Twitter olmak üzere 4 farklı sosyal medya mecrasında etkileşim yaratan Mahmood Coffee, kampanyaya katılanlardan gelen yorumlara kimi zaman eğlenceli gifler kimi zaman ise anlık özel olarak hazırlanan görseller ile yanıt vererek bu sene de 21 Aralık En Uzun Geceyi en iyi sahiplenen markalardan oldu.
Künye:
- Kampanya Adı: #21AralıkEnUzunGeceDeğildir
- Reklamveren: Mahmood Coffee
- Pazarlama Direktörü: Ersan Hocaoğlu
- Sosyal Medya Ajansı: Base İletişim