Eureko Sigorta, yeni reklam kampanyasında olası riskleri müşterilerinin yerine düşünerek, sigortalılara “İçiniz Rahat Olsun” diyor.
Eureko Sigorta; yeni dijital kampanyasını yayınladı. Reklam filmlerinde “Eureko Sigorta Düşünmüştür Kesin” sloganıyla olası tüm riskleri müşterilerinin yerine düşündüğü mesajını veren marka, onlara yalnızca güzel şeyler düşünmeyi bıraktığını anlatıyor. Üç farklı kopyayla dijital mecralarda yayına giren kampanya; evi, arabası veya iş yeriyle ilgili korkulu senaryolar düşünmek yerine keyifli ve mizahi konulara dair akıl yürüten kahramanlara yer veriyor. Böylelikle Eureko Sigorta, izleyicilerde endişe duygusu uyandıran bir iletişim yerine olumlu duygular yaratan eğlenceli bir dili benimsiyor.
Kreatif ajansı Medina Turgul DDB ve yapım şirketi Yapar İstanbul olan reklam filmlerinin yönetmen koltuğunda Mehmet Güney oturuyor.
Yeni dijital kampanya yapay zekâ ile en doğru mecradan tüketicilere ulaşıyor
Son teknolojileri stratejik iletişim çalışmalarına entegre eden Eureko Sigorta, reklam kampanyasını hedef kitlelere etkili bir şekilde ulaştırmak için yapay zekâ temelli bir uygulamadan yararlanıyor. Şirket, tüketici beklentilerine en iyi şekilde cevap verebilmek için ürün ve çözüm geliştirmede kullandığı demografik ve davranışsal veriyi, yapay zekâdan yararlanarak reklam kampanyasını doğru bir hedeflemeyle müşterilerine sunmak için kullanıyor. Eureko Sigorta, Türkiye’de bu inovatif uygulamayı benimseyen ilk şirketlerden biri olarak öne çıkıyor.
Eureko Sigorta Pazarlama ve Dijital Kanallar Kıdemli Direktörü Burcu İsmailoğlu İpek, yeni reklam kampanyasıyla ilgili şunları söyledi: “Şirket olarak misyonumuz, müşterilerimize geleceğe güvenle bakabilecekleri ürün ve hizmetler sunarak, onlara iç rahatlığı sağlamak. Gündelik hayatta zaten zorlu dönemlerden geçebiliyoruz. Bu yüzden Eureko Sigorta olarak müşterilerimizin hayatından sigortayla ilgili kısmı devralıp, onlara yalnızca güzel şeyler düşünmeyi bırakıyoruz. Müşteri odaklı bu yaklaşımımızı pazarlama ve iletişim çalışmalarımızda da uyguluyoruz. Tüketici beklentisini anlamak için elde ettiğimiz veriyi, yapay zekâ ile kampanyamızın doğru kitlelere ulaşması için kullanıyoruz. Yapay zekâyı bu şekilde kullanan Türkiye’deki ilk markalardan biriyiz. İnovatif yaklaşımımız ve yenilenen yüzümüzle Eureko Sigorta olarak sigortalılar için gönül rahatlığı sunmaya devam edeceğiz.”
Kampanya Künyesi
- Reklamveren: Eureko Sigorta
- Reklamveren Temsilcisi: Burcu İsmailoğlu İpek, Duygu Kesici, Damla Çiçek, Burcu Karayılan, Sema Vardal
- Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
- President & CCO: Ertuğ Tuğalan
- President & Chief Commercial Officer: Canan Ayvacı
- Kreatif Direktör: Hakan Bıçakçı
- Head of Art: Selin Dayıoğlu
- Kreatif Grup Lideri: Cihan Metin Üstek
- Kreatif Ekip: Gizem Kuşçu, Tolga Postacı, Emine Kartal, Bensu Erol, Ali Emre Uzun
- Müşteri Grup Direktörü: Zeynep Kızılcan
- Müşteri İlişkileri Ekibi: Mirac Oltan Başar, Ece Boğa, Ece Öner, Gülce Beyter
- CSO: Berkant Avcı
- Stratejik Planlama Ekibi: Beste Atasoy, Oğulcan Coşar
- Ajans Yönetici Prodüktörü: Gülengül Soytürk
- Ajans Yönetici Prodüktör Yardımcısı: Ümit Bak
- Ajans Prodüktörü: Zeynep Tanyeli
- Yapım Şirketi: Yapar İstanbul
- Yönetmen: Mehmet Güney
- Jingle: FFW