Fransa’nın demokrasiye geçişinin yıldönümünde Burger King birçok yaratıcı işinde olduğu gibi yine bir ilke imza attı ve Fransız müşterileri için demokratik bir kampanya hayata geçirdi. Demokratik Burger kampanyasını yaratıcı bir reklam filmiyle tanıtan Burger King tüketicilerine, 2 euroya hangi hamburgeri yemek istiyorlar oy vermelerini istedi.
Burger King ve Buzzman iş birliği ile hayata geçirilen “Demokratik Burger” marka tarihinde indirimi tüketicinin belirlediği ilk kampanya olması yönünden dikkat çekiyor. Tüketiciye yöneltilen “Hangi hamburgeri bir hafta sonra 2 euro’ya yemek istersiniz?” sorusuyla tüketiciden 8 hamburger arasında seçim yapması isteniyor. Burger King’in uygulamasıyla verilen oylara göre seçilen hamburgerin fiyatı ise o hafta sadece 2 euroya düşüyor.
2 Eylül-6 Ekim arası geçerli olacak kampanyanın reklam filminde yemek masasında demokratik bir tartışma içinde olan aile üyelerini izliyoruz. Hararetli tartışmada aile üyeleri Burger King’in hangi hamburgerine oy vereceğini açıklarken birbirlerini eleştirmeyi de ihmal etmiyor.