Redoxon, dijital mecradaki yeni reklam filmiyle herkes için bir Redoxon olduğunu vurguluyor. Kampanya ile farklı yaşam tarzlarının gerektirdiği farklı ihtiyaçlara vurgu yapılıyor. “Kendine gel” şarkısının “Gardını seç” olarak uyarlandığı reklam filmi eğlenceli konseptiyle de dikkat çekiyor…
Genişleyen ürün ailesiyle farklı yaşam tarzlarının gıda takviyesi ihtiyaçlarına cevap vermeye başlayan Redoxon, üç farklı ürününü tanıttığı reklam filmini dijital mecrada izleyiciye sunuyor. Herkesin kendi ihtiyaçlarına göre Redoxon’unu seçerek gardını aldığı filmde, “İster uzun bir aradan sonra ofise dönmüş olun, ister evde sakin bir yaşam sürüyor olun, ister macera peşinde koşun, size uygun bir Redoxon mutlaka var.” mesajı veriliyor.
Mullen Lowe İstanbul tarafından yaratılan film, 90’ların en popüler şarkılarından “Kendine gel” şarkısı “Gardını seç” olarak uyarlanan reklam filmi, dijital dünyanın renkliliği ve dinamizmine uygun, keyifle izlenecek bir kampanya çalışması olarak rakiplerinden ayrışmayı hedefliyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Bayer Türk, Redoxon
Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuğçe Naz Güngör, Bige Topçu, Ezgi Küçüknane
Reklam Ajansı: Mullen Lowe Istanbul
Yaratıcı Yönetmen: Nadir Aydın
Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı
Kreatif Grup: Kübra Demirkaya, Sedef Karakaş
Strateji Planlama: Yusuf Mutlubaş, Alper Çetik
Müşteri Grubu: Ceyda Coşkun, Ceren Kaban, Ilgım Kurşun
Dijital Grup: Ceren Kaplan, Bartu Kafa
Görüntü Yönetmeni: Birkan Yorulmaz
Sanat Yönetmeni: Fırat Uçan
Yapım Şirketi: Autonomy
Prodüktör: Murat Pekin
Yönetmen: Gazali Görüryilmaz
Medya Planlama: Mediacom
Pr Ajansı: Sobraz
Cast: İrem Karakaş, Cihat Parıltı, Aycan Kalem
Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil