Kaspersky Lab; SLAVA kreatif ajansı iş birliğiyle yönetmeni Alberto Belli tarafından hazırlanan bir yaratıcı pazarlama kampanyasına başladı. İşletmelere yönelik karmaşık bir çözüm hakkında basit ama komik ve duygusal hikayeler içeren videolarla, marka bilinirliğini artırmak ve potansiyel müşterilere ulaşmak hedefleniyor.
“Bu kampanya ile, karmaşık kurumsal ürünlerin tanıtımında kullanılan pazarlama videolarının sıkıcı olmasının gerekmediğini gösterdik. Reklam kampanyamız; herhangi bir ofiste çalışan, kahve içen, arkadaşlarının doğum gününü kutlayan yani her gün karşılaştığımız insanlara hitap ediyor. Onlara, ‘güvenli’ bir çalışma ortamı için kurumsal güvenliğin ne denli kritik olduğunu hatırlatıyor.” diyen Kaspersky Lab Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Tüketici Pazarlama Müdürü Peter Aleshkin, sözlerini şöyle sürdürdü: “Kaspersky Lab ile korunan şirketlerde siber suçluların hiçbir şeye erişemeyeceği fikrini yerleştirecek bir reklam kampanyası düzenlemek istedik. Dikkat çekici, komik ve benzersiz videolarımızla bunu başardığımıza inanıyoruz.”
SLAVA Kreatif Grup Lideri Sergey Bisanbaev, “Kaspersky Lab, reklam ağımızın yaratıcı potansiyelini yansıtan bir konsept oluşturmamıza olanak tanıdı. Böyle bir şirketle birlikte çalışma fırsatı yakaladığımız için mutluyuz. Büyük teknoloji şirketleri genellikle sıkıcı sayılar ve istatistikler olmadan iletişim kuramıyor. Kaspersky Lab ekibi ise en başından itibaren insanları şaşırtacak ve duygularını harekete geçirecek bir kampanya istiyordu. Bu da SLAVA olarak projeyle özellikle ilgilenmemizi sağladı. Elde ettiğimiz sonuçlar bizi daha fazla mutlu edemezdi. Telefonla konuşmak istediğimiz her sabah Los Angeles’ta saat 05:00’te uyanan Alberto Belli de bir madalyayı hak ediyor.” dedi.
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Kaspersky Lab
Reklam ajansı: SLAVA
Yönetmen: Alberto Belli
Kreatif Grup Lideri: Sergey Bisanbaev