HAYTAP, H2O United Reklam Ajansı ile güçlerini birleştirerek keyfi hayvan sahiplendirmelerine farklı bir bakış açısı getirdi. İnsanların, evcil hayvanları satın alıp, sıkıldıklarında da çeşitli bahanelerle sahiplendirilmesini konu alan kampanya, bu farkındalığı insanlar üzerinden anlattı. HAYTAP’ın sosyal mecralarında paylaşılan “Sahiplendiriyoruz” isimli kampanya görselleri kısa sürede binlerce kişiye ulaşarak farkındalık yarattı.
#sahipçık hashtagi ile sosyal mecralarda genişçe yer alan kampanyadaki ilanlarda insanların boyunlarında yer alan bahaneler tasmasından oluşan bir Instagram filtresi de farkındalığı artırmak adına yaratıldı.
“Unutmayın, evinize aldığınız her canlı ailenizin bir parçasıdır. Ailenizin bir parçasını sahiplendirmek ister miydiniz?” düşüncesi ile hayat bulan kampanyada, her yıl binlerce hayvanın çeşitli bahanelerle sahiplendirilmesini konu alıyor. Kampanya; evlere alınan hayvanların, bulundukları evi kendi evi olarak benimsemesi ve o evden koparıldıklarında, psikolojik rahatsızlıklar geçirebilmeleri, hatta kimi zaman bu rahatsızlıkların olumsuz sonuçlarla sonuçlanabilmesi üzerine bu süreçlerin daha hassas ve dikkatli olunması üzerine hayata geçirildi.
Hayvanları Koruma Günü’ne özel, markalardan kalpleri ısıtan 10 kampanya