Heinz’ın LePub imzası taşıyan yeni kampanyası “Son Damla” yayınlandı. Toplumsal normlara meydan okuyan ve lezzetin tadını son damlasına kadar çıkarmak isteyenlere saygı duruşunda bulunan kampanya gerçek tüketici içgörüleri üzerine inşa ediliyor.
“Son Damla”, Heinz hayranlarının Heinz ketçabını hemen hemen her yerden gizlice ve nasıl gözüktüğünü umursamazca yaladığını gösteriyor. Kampanya, Heinz’ın küresel marka platformunun bir parçasını oluşturuyor ve insanların Heinz’a duyduğu “mantıksız sevgi”yi kutluyor…
Kampanya Künyesi
GLOBAL CEO: Bruno Bertelli
GLOBAL CCO: Cristiana Boccassini ve Mihnea Gheorghiu
CCO & Ortak: Felipe Cury
CSO & Ortak: Aldo Pini
Yönetici Kreatif Direktör: Greg Kickow ve Alex Adati
Metin Yazarı: Victor Sotero
Sanat Yönetmeni: Leandro Valente
Yaratıcı Prodüksiyon Müdürü: Bruna Marchi
Kıdemli Yaratıcı Yapımcı: Beatriz Taka
Publicis Benelüks
Global CCO’su: Bruno Bertelli
CCO: Eduardo Marques
Metin Yazarı: Maarten de Maayer, Esther Van Vliet
Sanat Yönetmeni: Jonas Marysse, Vanden-Broucke, Steffi Boom
Müşteri: Heinz
Müşteri Ekibi: Thiago Rapp, Georgina Fotopoulou, Hannah Winterbourne, Rosie Brierley
Fotoğraf prodüksiyonu: WBorn
Fotoğrafçı: Maurício Nahas
Yönetici yapımcı ve yönetmen: Patricia Veneziano, Rafaella Molon ve Marc Edenburg
Stil: Jenniffer Nocetti
Makyaj & Saç: Camila Gomes
Film prodüksiyonu: Tropical Film
Yönetmen: Rog Souza ve Diogo Comum (Ortak yönetmen)
Sorumlu yapımcı: Gabriel Dagostini
Müşteri Hizmetleri: Felipe Rangel
Yapım koordinatörü: Victor Ferrari ve Juliana Lima
1. yönetmen yardımcısı: Tati Klein
Görüntü Yönetmeni: Lucas Ferreira
Yapım yönetmeni: Tati Klein