Reklamveren : Lila Kağıt / Sofia
Kullanılan Mecralar : Televizyon, radyo, outdoor, POP
Reklamveren Temsilcisi : İlke Tunçay, Behiye Arlı, Ece Aktaş
Reklam Ajansı : M.A.R.K.A.
Ajans Başkanı ve Yaratıcı Bölüm Başkanı : Hulusi Derici
Yaratıcı Ekip : Ece Berktav, Senem Özyürek, Sergen Bayram, Caner Doğan
Müşteri İlişkileri : İlkay Ünlü, Beril Mardin, Ayşenur Baş, Emel Özşen
Ajans Prodüktörü : Candaş Kaflı
Müzik : Ömer Ahunbay – Jingle House
Prodüksiyon Firması : FilmEvi
Yönetmen : Şener Sonuşen
Medya Ajansı : M.A.R.K.A.
Medya Direktörü : Nehire Demirhan
Lila Kağıt’ın Sofia markası ile 2014 yılında başlattığı “Sofia Ormanları Yok Etmez” kampanyası bundan sonra yoluna Ediz Hun ile devam edecek.
Lila Kağıt, “Sofia Ormanları Yok Etmez” kampanyasına sanatçı ve ekolog Ediz Hun’la devam ediyor. Reklam kampanyasının ön gösterimi için düzenlenen toplantıda konuşan Lila Kağıt Genel Müdürü Alp Öğücü, Ediz Hun’la Sofia reklam kampanyasında bir araya gelerek aynı amaca beraberce hizmet etmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ediz Hun ise ilk defa bir reklam filminde oynadığını ve Türkiye’ye değer katan bir proje içinde yer almaktan dolayı mutlu olduğunu paylaştı. Bundan önce birçok reklam teklifi aldığını ancak hiçbirini kabul etmediğini dile getiren Ediz Hun, “Sanat camiasının sevilen bir ismi olarak, çeşitli projeler için birçok teklif alıyorum. Şimdiye kadar yapılan bu teklifleri açıkçası benimseyememiştim. Ancak Sofia gibi hammadde temininde bu derece hassasiyet ve titizlik gösteren bir kuruluşun, Türkiye’de ilk olan endüstriyel ağaç tarımı projesi içinde yer almak benim için gurur vesilesidir” dedi.
Hedef 2023’e kadar 700 bin ağaç
2014 yılında kağıt sektörüne uygun Türkiye’nin ilk endüstriyel ağaç tarım projesini ENAT (Endüstriyel Ağaç Tarımı San. ve Tic. A.Ş) ile başlatan Lila Kağıt, 2023’e kadar 700 bin ağaçlık endüstriyel orman kurulmasına da destek olacak. ENAT’la işbirliğiyle ilgili bilgi veren Öğücü “Geçtiğimiz yıl sponsorluğunu üstlendiğimiz endüstriyel ağaç tarımının ilk hasatını ENAT 10-20 yıl sonra alacak. Her yıl fidan dikim sayısını artırarak sürdürmeyi planladığımız farklı projelerle; 2023 yılına kadar 600 futbol sahası büyüklüğünde bir alanda 700 bin ağaç dikimi gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Bu hedefimiz doğrultusunda Sofia’nın her yıl yapmış olduğu satış oranı kadar Türkiye’ye endüstriyel ağaç kazandırmış olacağız” dedi.