İstanbul Cevahir, tüketicilerin sırf indirim var diye alıp daha sonra kullanmadıkları ürünlere yönelik hazırladığı kasım ayı kampanya filmini yayınladı.
ABD’de başlayıp tüm dünyaya yayılan Black Friday, markaların büyük indirimler ve kampanyalar sunmasını sağlarken, çoğu zaman tüketicilerin indirim var diye hiç kullanmayacakları birçok ürünü satın almalarına da sebep olabiliyor.
Bu içgörüyü esprili bir dille kampanyanın merkezine taşıyan İstanbul Cevahir, yayınladığı “Kedinin Uğramadığı Evi” ve “Gün Yüzü Görmeyen Çadır” filmleriyle Black Friday döneminde internetten büyük beklentilerle alınan ve sonrasında asla kullanılmayan ürünlere dikkat çekiyor.
Sosyal medya, açıkhava ve dijital medyalarda devam eden kampanyada İstanbul Cevahir, “Gerçekten ihtiyacın olan her şey, gerçek Kasım indirimleriyle İstanbul Cevahir’de” sloganını kullanıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: İstanbul Cevahir
Reklamveren Temsilcileri: Eren Topal, Selin Fidan
Reklam Ajansı: CIAN. İstanbul
Yaratıcı Başkan: Cihan Kavaklıpınar
Kreatif Direktör: Emre Reisoğlu
Kreatif Ekip: Oğuz Çabuk, Tarık Çakır, Buket Kocayacı, Kahraman Çelik, Tuba İsabetli
Sosyal Medya Ekibi: Kenan Özyürek, Boran Yüksel
COO: Güldenay Tamergil
Müşteri İlişkileri Temsilcisi: Gökçe Öskan
Prodüksiyon: Magician Production
Kreatif Prodüktör: Eda Çelik