Katılım Emeklilik, 18 yaş altı bireysel emeklilik ürünü ERKEN BES’i TV reklamları ile tanıtmaya başladı. Reklam filmi, son dönemde sosyal medyada fenomen olan zıplama challenge’ına dayalı kurgusu ve dillere pelesenk olacak jingle’ı ile dikkat çekiyor.
Gricreative tarafından hazırlanan film, çocuklarının geleceğini erken yaşlarda planlayan bir ailenin hayat evrelerini zıplama efektleriyle anlatıyor ve gençlerin hayallerine kavuşmaları ile sonlanıyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Katılım Emeklilik
Reklamveren Ekip: Yaşar Salih Çetinkaya, Bahadır İçel, Fatih Türkmen, Oya İpek Soyer
Reklam Ajansı: Gricreative
Reklam Yazarı: Fulden Nartur
Art Director: Melih Kapılar
Yazı Grubu Lideri: Hakan Kurnaz
Marka Yönetimi: Onur Özdamar, Neslihan Soylu, Özge Öztütüncü
Prodüksiyon Şirketi: Yıkanmak İstemeyen Çocuklar
Yönetmen: Hakan Demir
Kullanılan Mecralar: Televizyon, dijital medya