Güzellik ve kişisel bakım markası Watsons yeni yıla yeni kampanyayla giriş yaptı.
2005 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösteren Watsons, 2020 yılında yenilenen yeni imajıyla girdi. Markanın yeni sloganıysa Watsons logosundaki W harfinden yola çıkılarak, her iki elin işaret ve orta parmaklarının birleştirilmesiyle oluşturulan W harfiyle gösterilen “Kendimi Kaybederim Watsons’ta, Kendimi Bulurum Watsons’ta” oldu. Marka çekimlerinde yüzlerce ürünün kullanıldığı reklam filminde, yeni sloganıyla Watsons müşterilerinin aradıkları her şeyi bulabildikleri tek adres olduğunu vurguluyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Watsons Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Cem Demiröz, Merve Ürkün, Gülden Açık
Reklam Ajansı: Muhabbet
Yönetici Kreatif Direktörler : Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal
Yaratıcı Ekip: Merve Turunç, Nur Bayrakçı, Gökçe Çankaya, Ayşegül Oğuz
Ajans Prodüktörü: Algın Aydın
Müşteri İlişkileri: Emel Uysal
Prodüksiyon Şirketi: Asitane
Yönetmen: Deniz Özgün
Müzik: Jingle Jackson