ABD’de tavuk kanadı sipariş ederseniz, yemeğin yanında kereviz sapıyla servis edilmesi oldukça muhtemeldir. Ancak Amerikalı fıstık ezmesi markası Jif’e göre, insanların yalnızca yüzde 14’ü yemekle birlikte gelen kerevizi tüketiyor ki bu da çok fazla kereviz sapının israf edildiği anlamına geliyor.
Marka, tavuk kanadı siparişlerinin rekor seviyelere ulaştığı Super Bowl yayını sırasında israf edilen kereviz saplarına dikkat çekmek için #SaveTheCelery hashtagiyle bir reklam filmi yayınladı. Filmde yenilmediği için çöpe giden kereviz saplarının hüzünlü hikayesi anlatılıyor. Ancak kereviz saplarının makus talihi bir Jif fıstık ezmesi kavanozunun yerde yuvarlanıp fıstık ezmesiyle kereviz sapını bir araya getirecek “zeki” bir adamın ayağına çarpmasıyla değişiyor…
Eğlenceli reklam filmi Publicis Groupe ajanlarından PSOne ve BBH USA imzası taşıyor…