KFC, lezzet odaklı iletişim stratejisinin dozunu yeni reklam kampanyasında artırarak sürdürüyor. İŞ Gıda çatısı altında hizmet veren KFC Türkiye, dört filmlik yeni reklam kampanyasında aniden gelen KFC yeme isteğini “Al Geldi” söylemiyle vurguluyor.
KFC Türkiye; araştırmalarda öne çıkan ayrıştırıcı lezzeti ve tavuk uzmanlığından hareketle oluşturduğu yeni reklam kampanyasında ürün odaklı çekimleriyle lezzeti üst seviyeye taşımayı amaçlıyor. Kampanya kapsamındaki dört ayrı reklam filmi, aniden gelebilecek KFC yeme isteklerine vurgu yapıyor.
Müşteri iç görülerinden yola çıkılarak hazırlanan kampanya filmlerinde; günlük rutinler esnasında bir anda gelen KFC yeme isteği ele alınıyor. Ulaşılana kadar akıllardan çıkmayan ve izleyicilerin iştahını kabartan KFC lezzetlerinin başrolde olduğu filmler TV ve dijital platformlarda yayına girerken, radyo ve açık hava reklam alanlarında da destekleniyor.
KFC’nin odağında tüketici içgörüsü var
Pazarlama stratejilerinin kalbine müşteri içgörülerini konumlandırdıklarını belirten KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz; yeni kampanyaları için “Tüketici araştırmalarımızda müşterilerimizin vurguladığı ayrıştırıcı lezzetimizi tüm kampanyalarımızda çok duyulu şekilde ele alarak sektörde lezzetimiz gibi iletişim ve pazarlama stratejimizle de ayrışmayı başardık. Hedef kitlemiz tarafından sevilen ve marka skorlarına direkt yansıyan samimi iletişim tonumuzun bizimle bütünleştiğini görüyoruz. Bir önceki kampanyamızda lezzetten kendini kaybedenleri görürken bu kez aniden gelen KFC yeme isteği ile olduğu yerde kalan lezzet tutkunlarına şahit oluyoruz. Günün hangi saati, ne zaman geleceği belli olmayan ve aniden gelen bu isteğin sık sık yaşandığını sosyal medya etkileşimlerinde de gördük. Blab’ın tasarladığı, kampanyanın gücünü aldığı “Al Geldi” söylemi sayesinde, aşina olduğumuz bu anı sahiplendiğimiz için mutluyuz” dedi.
Kampanyanın Künyesi
- Reklam Veren: KFC Türkiye (İŞ Gıda)
- CMO: Özkan Özyavuz
- Pazarlama Müdürü: Aslı Gazioğlu
- Dijital Pazarlama Müdürü: Halil Söyler
- Kıdemli Marka Uzmanı: Ayşenur Demir
- Dijital Pazarlama Kıdemli Uzmanı: Anıl Güneş
- Pazarlama Uzmanı: Almira Sepet
- Dijital Pazarlama Uzmanı: Alihan Balkan
- Reklam Ajansı: BLAB İstanbul
- Yapım Şirketi: HANN Yapım
- Oyuncu: Gamze Güzel, Ekincan Ateş, Zeynep Er, Kubilay Karaburçak,
- Yağmur Abbasoğlu, Furkan Kemal Atay, Sinan Gülşen
- Seslendiren: Serkan Keskin
- Yönetmen: Duygu Güzelmeriç
- Görüntü Yönetmeni: Alican Akgün
- Post Prodüksiyon: Bando
- Müzik: 3K1A
- Medya Planlama Ajansı: Carat
- PR Ajansı: Golin İstanbul
KFC Türkiye, “Uçarak Parkında” uygulaması ile yaz başından beri parklarda sipariş kolaylığı sağlıyor