Türkiye’nin Erkek Giyim Markası Kiğılı, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için hazırladığı video ile bu yıl da eşitlik vurgusunu öne çıkarıyor. Hayata geçirdiği Kadınlar Günü çalışmalarıyla çok sayıda ödüle layık görülen marka, bu yıl da logosundaki “ğ” harfinde gizlenmiş eşittir (=) simgesinin hikayesini aktararak eşitlik hakkını logosuyla özdeşleştiriyor.
Geçtiğimiz yıllarda #hayatmüşterek diyerek (=) simgesini ürün etiketlerine yerleştiren marka, bu seneki çalışmasında eşitlik hakkının altına imzamızı atarız diyerek istikrarlı bir duruş sergilemeye devam ediyor.
Marka, “Kadın ve erkek arasında bir değil iki kalın çizgi vardır. İki çizginin altına imzamızı atarız her kıyafetimizde, size daha çok yakışsın diye.” diyerek Dünya Kadınlar Günü videosunu #BizeYakışanEşitlik etiketiyle duyuruyor. Videonun seslendirmesi ise tiyatro ve sinema oyuncusu Emre Kınay’a ait.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Kiğılı
Reklamveren Yetkilileri: İlkay Keleş, Tolga Şaylıman, Ayşem Başhan
Dijital İletişim Ekibi: Yaşar Engin Ayan, Emine Akgün
Reklam Ajansı: Indie İstanbul
CCO: Mert Kunç, Güngör Türkömer
Müşteri İlişkileri: Burçin Şimşek
Yaratıcı Ekip: Ali Hikmet Yavuz, Gizem Oktay
Prodüksiyon Şirketi: Polpo Film
Motion Graphics: Ozan Vardar
Seslendirme: Emre Kınay