PASTAVİLLA, “Lezzetin ritmi, içinden geldiği gibi” mottosuyla hayata geçirdiği reklam filmini 25 Ekim Dünya Makarna Günü kapsamında yayınladı. Türkiye’de ilk kez makarnanın sesini kaydederek müziğe dönüştüren marka, yeni reklam filminde hiç anlatılmayan bir hikayeyi gün yüzüne çıkarıyor.
PASTAVİLLA, 25 Ekim Dünya Makarna Günü’ne özel olarak hazırladığı projeyle 12 bin yıllık buğdayın ve makarnanın hiç anlatılmayan hikayesini ürünlerin kendi sesinden aktarıyor. Makine ve ses mühendislerinin ortak çalışmasıyla geliştirilen reklam filmi, 35 kişilik prodüksiyon ekibinin imzasını taşıyor.
Türkiye’de olmayan bir teknolojiyi sıfırdan yaratan PASTAVİLLA, üç ayrı özel ses tanıma cihazı ve 10 nanometre hassasiyetinde lazer atışlarıyla ürünleri tanımlayarak, bunu sayısal verilerle birleştirip sese dönüştüren bir sistem geliştirerek makarnayı dile getiriyor. Ön hazırlığı aylar süren proje sonunda buğday ve makarna tanelerinden çıkan ahenkle oluşturulan harmoni, bir anlamda dünyanın en lezzetli melodisini yaratıyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: PASTAVILLA
Reklamveren Yetkilisi: Dilara Arslan Ünlü
Reklamveren Temsilcileri: Sumru Gözaydın, Oğuzhan Demirci
Reklam Ajansı: Lorem İstanbul
Prodüksiyon Şirketi: Rebels’ Project
Prodüktör: Atacan Baykoçak
Kamera: Ulvi Çakmak
Mekatronik Mühendisi: Alkım Serimer
Yönetmen: Sinan Niyazi Kutsal
Post Prodüksiyon: The Post Brothers
Müzik: Deniz Bijen Rahimi
Viyolist: Opal Beşli
Çellist: Cem Uyanık