MAPFRE Sigorta, Dünya Dostluk Günü için çıkardığı “Like Sigortası”nı yayınladığı reklam filmiyle tanıttı. Ticari bir ürün olmayan ve dostluğa dikkat çekmeyi amaçlayan Like Sigortası için MAPFRE Sigorta çalışanlarının yaptığı hazırlıklar ise reklamda eğlenceli bir dille anlatılıyor.
Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta, Dünya Dostluk Günü’ne dikkat çekmek için çıkardığı Like Sigortası’nı yayınladığı reklam filmiyle tanıttı.
Like Sigortası’nın reklam filminde MAPFRE Sigorta çalışanları, dostlarından bekledikleri beğenileri bulamayanların yardımına koşmak için hazırlık yapıyor. Filmde, dostum post’umu like etmedi derdine son veren Like Sigortası’na başvuranların fotoğraflarının, MAPFRE Sigorta çalışanları tarafından beğenileceğine dikkat çekiliyor.
“Dostunu Instagram’da tanı” konseptiyle çekilen Like Sigortası’nın reklam filminde yalnızca MAPFRE Sigorta çalışanları rol aldı. Mullenlowe İstanbul imzası taşıyan filmin yönetmen koltuğunda ise Barış Kaya oturdu.
https://www.instagram.com/p/B0h_KJrHjaG/
Künye
Reklamveren: MAPFRE Sigorta
Reklamveren Yetkilisi:Berkay Saraçoğlu, Işıl Güngör, Aykut Osmanbaş, Dilan Ceylan Emektar, Serap Damgacı
Reklam Ajansı: Mullenlowe İstanbul
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Berkay Özay
Reklam Yazarı: Serdar Tabur
Sanat Yönetmeni:Bozkurt Belibağlı
Ajans Prodüktörü:Tuğrul Karadeniz
Stratejik Planlama:Yusuf Muslubaş
Müşteri Grubu: Şerife Kırımlı, Ezgi Didem Dağcı, Gizem Dörtler
Yapım Şirketi: Astronot Film
Prodüktör: Burak Ozan
Yönetmen: Barış Kaya
DOP: Sertan Özcan
Müzik: MCE Müzik / Mehmetcan Erdoğan
Post Prodüksiyon: Astronot Film
Miksaj: IPD