Migros Göcek ve Selimiye bölgesinde konumlanan Deniz Market’leri ve yazın aranılan ismi Fedon’un yer aldığı reklam filmleriyle yaz sezonunu açtı.
Migros, yazlık bölgelerdeki serin, bol çeşitli ve uygun fiyatlı mağazaları, Göcek ve Selimiye bölgesinde konumlanan Deniz Market’leri ve yazın aranılan ismi Fedon’un yer aldığı reklam filmleri ile yaz sezonunu açtı. Migros bu kampanyasıyla, yazın habercisi Fedon’dan önce deniz sezonunu açmış oldu.
Binlerce çeşit ürünü müşterilerine sunmayı vadeden Migros, yaz sezonunda müşterilerine unutulmaz bir deneyim sunmayı amaçlıyor.
“Tatil deneyimini bir üst seviyeye çıkarıyoruz”
Migros Müşteri Deneyimi Stratejisi ve Pazarlama İletişimi Direktörü Sinem Serdar, konuyla ilgili;
“Yazlık bölgelerdeki mağazalarımız ve deniz marketlerimiz ile bu yaza muhteşem bir giriş yaptık.
Migros Deniz Market’lerimizde sunduğumuz ücretsiz teslimat, binlerce ürünle deniz üstü alışveriş ve
sipariş teslimatı gibi birçok hizmetimiz ile hem karada hem de denizde tatil deneyimini bir üst
seviyeye çıkarıyoruz. Ayrıca Yat Kart sahibi Money’liler alt limit olmaksızın alışverişlerinin %10’u kadar
da Money kazanıyor. Son dönemde müşterilerimizin yazlık Migros’lar ile yaz mevsimini
özdeşleştirdiklerine dair birçok mesaj aldık. Bizler de çok sevdiğimiz Fedon ile bu durumu bir araya
getirerek, müşterilerimize tatlı bir sürpriz yapmak istedik ve keyifli bir reklam filmine imza attık. Yaz
sezonu Migros’la geldi” dedi.
Reklam sektöründe dönüm noktası: “Medya Ölçüm Konseyi” kuruluyor