“Modun neyse sandviçin o” diyen Mr. NO; ofiste, sporda, yolda veya bilgisayar başında farklı tüketim ihtiyaçları için birbirinden taze, enfes ve pratik lezzetler sunuyor.
Yeni reklam filmiyle dijital mecralarda yer alan Mr. NO farklı modlar için farklı lezzetler sunarken
renkli ve dikkat çekici ambalajlarıyla da öne çıkıyor. Tavuk Teriyaki Gurme, ofis çalışanları için lezzetli
ve pratik öğün olurken; “gamer”lar, enfes Mega Jambon Cheddar ile rekorlara koşmaya devam
ediyor. Sporcular sağlıklı protein ihtiyacını Ton Gurme ile karşılıyor. Seyahat severler ve yolcular ise
klasiklerden şaşmıyor ve Kaşarlı Mr. NO ile kilometreleri deviriyor.
2005 yılından bu yana sandviç tutkunlarının vazgeçilmezi olan Mr. NO, Türkiye’nin en çok tüketilen
paketli hazır sandviçi olarak kendi yarattığı kategoriye liderlik ediyor. Türkiye’nin balık ve deniz
ürünleri uzmanı Dardanel’in geniş dağıtım ağı sayesinde Mr. NO’nun birbirinden nefis çeşitleri
lezzetlerini kaybetmeden, en hızlı ve taptaze şekilde tüketicilere ulaştırılıyor. Mr. NO Türkiye’nin dört
bir yanında bulunabiliyor. Ayrıca Migros, Carrefour, Opet, Aytemiz, Total, Getir, Yemeksepeti gibi
kanallardan da satın alınabiliyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Dardanel / Mr. NO
Reklamveren Yetkilileri: Ayşe Önen Özoğuz, Yüce Kaner Atalay, Ayşe Nasır
Reklam Ajansı: Format C
Kreatif Direktör: Mert Bitmez
Kreatif Ekip Liderleri: Burak Arslan, Kübra Subaşı
Kreatif Ekip: Maya Biricik, Çiğdem Öztürk
Sosyal Medya Ekibi: Emine Ender, Elif Hacıoğlu
Müşteri İlişkileri Direktörü: Eda Soytürk
Müşteri İlişkileri Ekip Lideri: Tuğçe Bozkurt
Prodüksiyon Şirketi: Pre Prodüksiyon
Yönetmenler: Burak Arslan, Mert Bitmez