Dijital platformlar ve TV’de izleyiciyle buluşan Arzum Technoart Blender reklam filminde Arzum Shake’n Take Pro, Tostçu Delux, Foodie, Çaycı Heptaze ve Brewtime Pro Filtre Kahve Makinesi de filme eşlik ediyor. TBWA\Istanbul imzalı reklam filminde yine “göründüğünden çok daha fazlası” mesajı öne çıkıyor.
Arzum Technoart Blender reklam filminde eşine harika lezzetler hazırlayan başrolün erkek oluşu izleyicide farkındalık yaratarak hayatı eşit bir biçimde bölüşmenin önemine vurgu yapıyor. Mutfağın sadece kadına ait bir alan olmadığını ve erkeklerin de mutfakta etkin rol oynayabileceği reklam filmi boyunca izleyiciyle paylaşılıyor.
Künye
- Reklamveren: ARZUM
- Reklamveren ekibi: Mehtap Yıldız, Özlem Zülal, Neslihan Demir, Eslem Koral, Gökhan Kapıcı, Özer Yalçınkaya, Seyhan Muçe, Cansu Çövenoğlu
- Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
- CCO: İlkay Gürpınar
- ECD: Volkan Karakaşoğlu
- Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
- Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör
- Yaratıcı Ekip: Selin Saygın, Orkun Süslü
- Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Çağla Yalçınkaya, Sedef Bolat ve Selcen Kurtuldu
- CSO: Toygun Yılmazer
- Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Yunuscan Hısımcıl ve Başak Runa
- Prodüksiyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Efe Koçdağ
- Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
- Yönetmen: Cemal Alpan
- Müzik: 3K1A