Castrol VECTON, Castrol’ün sosyal medya kanallarından yapılan anketlerde takipçilerin “Türkiye’nin en zorlu yolu” olarak seçtiği Trabzon-Bayburt yolunu başarıyla geçti. Castrol VECTON yolculukta; tam kapasite yüklü Ford Trucks F-max çekiciye güç verdi.
Ekstra performans ve ekstra fayda diyerek yola çıkan Castrol VECTON, bu sefer de Türkiye’nin en zorlu yollarından birini aştı. Sosyal medya kanallarından yapılan anketlerde takipçilerin “Türkiye’nin en zorlu yolu” seçtiği Trabzon-Bayburt güzergahında tam kapasite yüklü Ford Trucks F-max çekici kullanıldı. Trabzon-Bayburt arasındaki tırmanışta SistemPro Teknolojisi’nin ekstra performans rezervleri ile yüzde 45’e kadar daha uzun faydalı yağ ömrü sağlayan Castrol VECTON kullanıldı. En zorlu yolu aşmak için çıkılan yolculukta; şoför koltuğundaki Yiğit Yusuf Gölbaş’a oyuncu Necip Memili eşlik etti.
Macera dolu yolculuk; 15 dakikalık bir YouTube videosu ile kullanıcılarla paylaşılırken, Necip Memili ile yapılan Castrol VECTON reklam filmi de eş zamanlı olarak yayına girdi. Sharpcake tarafından hazırlanan ve Castrol VECTON ile #BirlikteAştık başlığıyla yayınlanan filmde Yiğit Yusuf Gölbaş’ın yol hikayelerinden kısa anılar bulmak da mümkün.
Kampanya Künyesi
Kreatif Ajans: Sharpcake
Müşteri İlişkileri ve Projelerden Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Bahar Taştan
Kreatif Direktör: İpek Tığlı
Metin Yazarı: Hikmet Sungur
Müşteri Direktörü: Simla Leventoğlu Duran
Sanat Yönetmeni: Demirhan Göktürk
Kıdemli Sanat Yönetmeni: Semih Kodarlak
Sosyal Medya Grup Başkanı: Gamze Süngü
Kıdemli Sosyal Medya Müdürü: Merve Durmuş Aydın
Ajans Prodüktörü: Mert Bilen
Müşteri Marka Ekibi: Cansu Taç Ekmekçiler, Can Üttü, Ece Durkan