Güneşin içimizi daha çok ısıttığı yazın bu ilk günlerinde NESCAFÉ Xpress yenilenen paketleriyle raflarda yerini alırken, gençleri canlandıracak eğlenceli bir kampanyaya imza atıyor.
Kahvenin canlandırıcı etkisini görselleştiren tasarımda kahve çekirdeğinin merkezde yer aldığı enerji ve lezzeti resmeden ışınlar dikkat çekiyor. Online gerçekleştirilen tüketici araştırmasının sonucunda oluşturulan yeni tasarım yüzde 85 beğeni oranına sahip olurken, tüketiciler tarafından “yeni ve farklı”, “dikkat çekici”, “canlandırıcı” ve “tarz/stil sahibi” olarak nitelendirildi.
NESCAFÉ Xpress, bu yeni dönemi dijital bir kampanya ile de destekliyor. Kampanya filmleri NESCAFÉ Xpress’in en keyifli tüketim anlarını gençlerin çok sevdiği emojilerle ve eğlenceli bir dille anlatıyor.