Noel Baba geceleri dolaşıyor, bacalardan evlere giriyor, kişisel bilgilerinize ulaşıyor… Peki, Noel Baba neyin peşinde?
Gizlice evlere giren, karanlığı saklanmak için kullanan ve hakkımızda bilgi toplamaya çalışan kişilere karşı önyargılı olmak olağan bir durum. Ancak konu Noel Baba olunca önyargılar bir kenara bırakılıyor. Coca-Cola’nın SANTO Argentina ile beraber gerçekleştirdiği kampanyada farklı bir bakış açısıyla Noel Baba’nın yaptıklarının aslında oldukça ürkütücü olduğu anlatılıyor. Kampanya “İnsanların içindeki iyiliği görmeyi seçtiğinizde ne kadar farklı düşündüğünüzün bir önemi yoktur” sloganı ile insanların korkutucu davranışlarına rağmen Noel Baba figürünü iyilikle karşıladığını vurguluyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Coca-Cola
Reklam Ajansı: SANTO, Argentina
CEO: Maxi Anselmo
Kreatif Strateji Direktörü: Sebastian Wilhelm
Chief Creative Officer: Maxi Itzkoff
Kreatif Direktörler: Ariel Chiesa, Dario Porterie
Prodüksiyon Direktörü: Leandro Sussman
Prodüksiyon Şirketi: Blue
Yönetmen: Pucho Mentasti