Oleg Cassini; 2020 yılında rotasını aşka çeviriyor. Aşk Sana Yeter kampanyasıyla bahara merhaba diyen marka; Türkiye pazarındaki onuncu senesinde, evliliğin temelini oluşturan “aşk”ı sahipleniyor.
Gelin ve damadın en stresli olduğu günlerden biri olan düğünlerde, planlanmayan ne olursa olsun;“Aşk sana yeter” mesajıyla kadınlara ve eşlerine güç ve özgüven duygusunu vermeyi hedefleyen markanın kreatif stratejisi Kingdom İstanbul tarafından oluşturulan yeni kampanyasında hayal dünyasında bir görünüm yakalanması için kristalize efektler özellikle kullanıldı. Six Senses Kocataş Mansion’un hayal dünyasına çevrilen atmosferinde çekilen reklam kampanyasında; gelin ve damadın en özel anları duygulsal bir tonla ele alınıyor. Dış sesin eşlik ettiği kampanyada; bir gelinin moralini aşıksa ve “o” yanındaysa hiçbir şeyin bozamayacağının altı çiziliyor. Solovey Production Studio tarafından filme alınan reklam kampanyası transmedya bir kampanya olarak tüm dijital mecralarda hedef kitlesiyle buluşup onlara moral vermeyi amaçlıyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Oleg Cassini
Pazarlama Direktörü: Merve Giray
Reklam Ajansı: Kingdom İstanbul
Yaratıcı Strateji: Lara Büyüktetik
Prodüksiyon Şirketi: Solovey Creative Studio
Yönetmen: Denef Huvaj
Kreatif Direktör: Ayşem Erk
Proje Direktörü: Fatoş Ongan
Proje Yöneticisi: Sevtap Tuzcu
Marka Temsilcileri: Cankut Büyüktetik & Duygu Paker & Gizem Öncü
DOP: Kağan Kerimoğlu
Sanat Yönetmeni: Sinem Karabatan Macar
Post Production: United Film