Siemens Healthineers Türkiye için Gricreative’in hazırladığı “Önce Ben” kampanyası Meme Kanseri Farkındalık Ayı çerçevesinde hedef kitlesiyle buluştu.
Kampanyanın ekseni olan film; doğal ve kültürel bir güdüyle “öncelik hep sevdiklerim” diyen kadınları, önceliği kendi sağlıklarına vererek bu özverili duruşlarını pekiştirmeye davet ediyor.
Filmde ve kampanya ilanlarında “Meme kanserinde erken teşhis için, kendimi ayda bir kez kontrol ediyor ve yılda bir kez de doktora gidiyorum. Sağlığım, geleceğim ve sevdiklerim için “Önce ben’ diyorum.” mesajı vurgulanıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Siemens Healthineers Türkiye
Reklamveren Ekip: Nesrin Kalay Bozpınar, Işıl Uygur İzgi, Yaşar Merter Gülocak
Reklam Ajansı: Gricreative
Reklam Yazarı: Hakan Kurnaz
Sanat Yönetmeni: Melih Kapılar
Stratejist: Gaye Özdamar
Marka Yönetimi: Neslihan Soylu
Prodüksiyon Şirketi: Yıkanmak İstemeyen Çocuklar
Yönetmen: Hakan Demir
Kullanılan Mecralar: Dijital Medya, Gazete, Dergi