OPEL, çocukların sevdiği şarkıları en az onlar kadar seven babaların gününü kutluyor
Opel Türkiye ve McCann İstanbul iş birliğinin Türkiye’de gerçekleştirdiği ilk prodüksiyon olan film, ufaklıkların yol şarkılarının bir süre sonra babaların da favori parçaları haline gelmesini anlatıyor.
Baba olmak, insanın hayatında pek çok şeyi değiştiriyor. Bol bol çizgi film ve birbirinden eğlenceli çocuk şarkılarına maruz kalan; bir önceki nesile göre çok daha fazla “çocukla çocuk olan” zamane babalarının çalma listeleri de haliyle bambaşka bir kimliğe bürünüyor.
Opel, Grandland X’in Apple CarPlay özelliği ve Premium Denon ses sistemiyle babaları o “meşhur” şarkıların tadını her yolculukta doyasıya çıkarmaya çağırıyor.
Prodüksiyonunu Organic Film, yönetmenliğini ise Gökdeniz Uslu’nun gerçekleştirdiği film McCann İstanbul imzası taşıyor.
Marka: Opel Türkiye
Marka Ekibi: Emre Özocak, Ahmet İçöz, Cihan Sarıkaya, Burcu Giray
Reklam Ajansı: McCann İstanbul
Kreatif Direktör: Can Bilginer
Yaratıcı Grup Başkanı: Cemil Haşimi
Yaratıcı Ekip: Özgür Onur, Alp Arda İşeri, Burcu Gizem Özkök
Müşteri İlişkileri Ekibi: Zeynep Begüm Derinöz, Bartu Suvancı, Ecenaz Uygun
Prodüksiyon Ekibi: Zeynep Doğu, Derya Soyman
Sosyal Medya Ekibi: Bade Varol, Başak Yazıcı
Stratejik Planlama: Zeynep Yağcı Yıldızlı, Asena Çelik
Prodüksiyon Şirketi: Organic Film
Yönetmen: Gökdeniz Uslu
Prodüktör: Cengizhan Fidan
Müzik: Handmade Media & Music / Fatih Yavuz