OPET’in 30’uncu yılına özel olarak hazırlanan yeni reklam filmi izleyici ile buluştu. OPET, reklam filminde, istasyonlarında en kaliteli hizmetin yanı sıra toplumda değer yaratma misyonuna değiniyor ve “Çünkü bizim işimiz yollarda görünenden daha fazlası” diyor.
OPET, bu yıl 30 yaşına bastı. 30 yıldır devam eden yolculuğunda; bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesine geçerek eğitim, sağlık, çevre ve tarihsel değerlere ilişkin sosyal sorumluluk projeleri hayata geçiren OPET, yeni reklam filminde bu misyonuna vurgu yapıyor. Her birinin odağı toplumun öncelikli ihtiyaçları olan, “yaşayan” ve süreklilik içeren projeler üreten OPET, filmde Türkiye’nin en uzun soluklu sosyal sorumluluk projesi Temiz Tuvalet Kampanyası ile Tarihe Saygı ve Kadın Gücü projeleriyle yarattığı değere de dikkat çekiyor.
OPET’in akaryakıt dağıtım sektöründe Türkiye’nin değişmeyen Lovemark’ı olduğunu vurgulayan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, “Bu unvanı istasyonlarımızda en kaliteli hizmet ve ürünleri sağlamanın yanı sıra müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayarak ve sosyal sorumluluk projelerimizle ülkemiz için değer yaratarak kazandık. Çünkü bizim işimiz yollarda görünenden daha fazlası” ifadelerini kullandı.
Künye
Reklamveren: Opet
Reklamveren Temsilcileri: Ceren Saygıner, Buse Gürsoy, Tuğçe Sak, Tümay Ergezen, Duygu Çakır, Fehime Hacıbıyıkoğlu, Gökçin Mert, Gökçe İçer, Emre Günay
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Yaratıcı Grup: Kurtcebe Turgul, Zeynep Karakaşoğlu, Çağlar Kurtaran, Tolga Özbakır
Müşteri İlişkileri: Canan Ayvacı, Müge Bozkurt, Ecem Tuncer, Asil Kaan, İpek Karaoğlan
Stratejik Planlama: Berkant Avcı, Ozan Karaman, Ceyda Kılınç, Oğulcan Coşar
Sosyal Medya Direktörü: Selin Aygün
Ajans Prodüktörleri: Gülengül Soytürk, Baran Saraç
Prodüksiyon Şirketi: Public Film
Yönetmen: Metehan Şereflioğlu
Müzik: Ahmet K. Bilgiç