Sofraların vazgeçilmez lezzeti Filiz’in yeni reklam kampanyası “Özenimiz Aynı” yayınlandı. Filiz’in yarım asra yakın süredir Türk tarımına ve sofraların gelişimine gösterdiği özen, samimi bir hikaye ile izleyiciyle buluştu.
Filiz Makarna, yarım asırdır yeniliğe ve mükemmelliğe olan tutkusuyla çalışıyor, sofralarımıza o enfes makarnaları çok büyük bir özenle getiriyor. Tohumun tedariğinden, çiftçilerin eğitimi, desteklenmesi ve fabrikadaki üretime kadar tüm süreçleri önemseyen marka, gelecek nesiller için de sürdürülebilir bir iş modelini benimsiyor.
Gelişen dünyayı, değişen alışkanlıkları, sürdürülebilir bakış açılarını takip eden Filiz, tüketicilerin hem çevreye hem sevdiklerine hem de sofralarına verdiği özenin de farkında. Çünkü yarım asırdır, tarladan sofraya aynı özenle çalışıyor. Yeni reklam kampanyasında da bunu, hayata özenle yaklaşan insanlar üzerinden aktarıyor.
Yeni nesil değer verme tanımı değişti
Kampanyanın çıkış noktası, Filiz’in geçtiğimiz yıl gerçekleştirdiği tüketici araştırmasında öne çıkan “yeni nesil değer verme” tanımıydı. Araştırmaya göre, özellikle pandemiyle değişimi hızlanan Türk kadını, artık daha güçlü, farkındalığı daha yüksek, hayatını sorgulamaya ve farklı bir çıkış yolu bulmaya açık. Durum böyleyken “değer verme” kavramı da epey değişiyor.
Yeni nesil anneler için değer vermek sadece fedakârlık yapmak değil; ailesine, kendisine ve çevreye daha duyarlı seçimler yapmak, sürekli olarak daha iyi, daha akıllı ve sürdürülebilir olanı aramak demek. Dolayısıyla sofraya gelen bir tabak makarna bile daha yaşanabilir bir dünya için çok önemli. Sofralarda lezzet ve doyuruculuk kadar, sağlık, iyi tarım, memlekete katkı gibi faktörlerin de peşine düşülüyor. Tüm bunlar elbette çok büyük bir özene işaret ediyor.
Filiz işte bu içgörüden yola çıkarak, makarna üretiminin her aşamasına gösterdiği özenin yeni değerlerle örtüştüğünü vurgulayan bir reklam filmine imza attı. Filmde tüketicilerin hayatlarından aldığı samimi kesitlerle tüm Türkiye’ye “özenimiz aynı” dedi.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Filiz Makarna
Reklamveren Temsilcileri: Selcen Tokgöz, Gökçe Uysal
Yaratıcı Ajans: PunchBBDO
Yapım Şirketi: Depo Film
Post Prodüksiyon: İmaj
Yönetmen: Hakan Can
Müzik: Sözlerimi Geri Alamam(Nejat Yavaşoğulları , Median Müzik Edisyon)
Müzik Kompozitör: Jingle Jungle – Mert Oktan
Orijinal Eser: Bulutsuzluk Özlemi – Sözlerimi Geri Alamam
Telif Yönetimi: Som Entertainment Communications